Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές του Σωματείου Χειριστών Θεσσαλίας

Με αυξημένη συμμετοχή και σε κλίμα συναδελφικότητας πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές του Σωματείου Χειριστών και Βοηθών Εσκαπτικών και Ανυψωτικών Μηχανημάτων Θεσσαλίας.

Η εκλογική διαδικασία διεξήχθη στο Εργατικό Κέντρο Λάρισας, όπου δεκάδες χειριστές και βοηθοί από όλη τη Θεσσαλία προσήλθαν για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, καταθέτοντας τη στήριξή τους στο σωματείο που εκπροσωπεί τον κλάδο τους.

Ιδιαίτερα αισθητή ήταν η παρουσία συναδέλφων από τον Δήμο Τυρνάβου, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στις εκλογές, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική εκπροσώπηση της περιοχής στον κλάδο των χειριστών μηχανημάτων.

Η Εφορευτική Επιτροπή επέβλεψε τη διαδικασία, η οποία κύλησε ομαλά και χωρίς προβλήματα, ενώ οι συμμετέχοντες προσήλθαν με τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοποίησης, όπως είχε ζητηθεί.

Τα αποτελέσματα των εκλογών αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες, ενώ το νέο Διοικητικό Συμβούλιο θα κληθεί να συνεχίσει τη δράση του σωματείου με στόχο την ενίσχυση του κλάδου και την προάσπιση των συμφερόντων των μελών του σε ολόκληρη τη Θεσσαλία.