
Ντροπή: Χωματερή δίπλα στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Λάρισας
Τριτοκοσμική είναι η κατάσταση του Γενικού νοσοκομείου Λάρισας έξω από το κτίριο που στεγάζει την παθολογική κλινική δίπλα στα εξωτερικά ιατρεία
Σε μια αλάνα έχει κάμποσο καιρό που έριξαν κάτι χαμόσπιτα και θα έφτιαχναν το καινούργιο κτίριο, αλλά η κατάσταση είναι απαράδεκτη καθώς έχει γεμίσει σκουπίδια και μπάζα. Και το θέμα δεν είναι μόνον αισθητικό αφού ο χώρος αποτελεί εστία μόλυνσης στο…μπαλκόνι μάλιστα της Παθολογικής!!!
Αυτήν την εικόνα βλέπουν καθημερινά τους τελευταίους μήνες γιατροί και νοσηλευτές αλλά και νοσηλευόμενοι από το μπαλκόνι της Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας
Νοσοκομείο είναι αυτό ή χωματερή, αναρωτιέται φίλος αναγνώστης που έστειλε τις εικόνες….



