HomeΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κέλλας: Οι καταλήψεις πλήττουν τους οικονομικά ασθενέστερους μαθητές

Κέλλας: Οι καταλήψεις πλήττουν τους οικονομικά ασθενέστερους μαθητές

Για τις καταλήψεις στα σχολεία μίλησε ο αν. γραμματέας της ΚΟ και πρ. τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, στον Γιώργο Σιαδήμα και τον τηλεοπτικό σταθμό «Κόντρα».

 

Ο Λαρισαίος πολιτικός τόνισε ότι ελάχιστες καταλήψεις είναι αυθόρμητες, καθώς οι περισσότερες είναι υποκινούμενες και «υιοθετημένες» πολιτικά, σημειώνοντας ότι από την κατάσταση αυτή πλήττονται οι μαθητές των μεσαίων και οικονομικά αδύναμων οικογενειών, η πλειοψηφία των οποίων φοιτά στα δημόσια σχολεία.

Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι, έπειτα από τη σχετική απόφαση του υπουργείου Παιδείας, δεν θα χαθεί καμία διδακτική ώρα, αφού τα μαθήματα θα διδάσκονται εξ αποστάσεως ακόμη και τα Σάββατα ή τις αργίες, προκειμένου να καλυφθούν κενά που έχουν δημιουργηθεί, διευκρινίζοντας ότι η κυβέρνηση έχει μεριμνήσει για την τηλεκπαίδευση των μαθητών.

Ο αν. γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, κληθείς να σχολιάσει το ζήτημα του αριθμού των μαθητών ανά αίθουσα, ανέφερε ότι οι περιπτώσεις των τάξεων με 26 και 27 μαθητές είναι υπαρκτές, αλλά αποτελούν το 3% του συνόλου των σχολικών τμημάτων, υπογραμμίζοντας πως οτιδήποτε άλλο ακούγεται από την αντιπολίτευση συνιστά ψευδή είδηση.  

Ακόμη, κατέστησε σαφές πως διάλογος του υπουργείου Παιδείας με τη μαθητική κοινότητα μπορεί να διεξαχθεί μόνο εφόσον τα σχολεία είναι ανοιχτά, επισημαίνοντας ότι η ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης, αναφερόμενος στους 4.500 μόνιμους διορισμούς, που έγιναν για πρώτη φορά στην Ειδική Αγωγή, μετά από 10 και πλέον χρόνια, τις προσλήψεις 25.000 αναπληρωτών – για πρώτη φορά – έως τα τέλη Αυγούστου, στις 7.000 που ακολούθησαν και τις 5.000 που πρόκειται να πραγματοποιηθούν τις επόμενες μέρες, ώστε να καλυφθούν και τα τελευταία κενά, όπου αυτά υπάρχουν.

Τέλος, ο κ. Κέλλας δήλωσε ότι η αντιμετώπιση του κορονοϊού αποτελεί μια δυναμικά εξελισσόμενη κατάσταση, την οποία το υπουργείο θα αντιμετωπίσει λαμβάνοντας πρόσθετα μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού έργου, όπου χρειαστεί, για να διορθωθεί ό,τι δεν λειτουργήσει σωστά.

Δείτε το βίντεο εδώ: https://youtu.be/C9VLPq2eznI