
Κουρέτας: «Έλεγχοι παντού, χωρίς εξαιρέσεις – Κανείς πάνω από τον νόμο»
Σαφές και αιχμηρό μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες έστειλε μέσω των κοινωνικών δικτύων ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, ξεκαθαρίζοντας πως οι έλεγχοι θα είναι καθολικοί και χωρίς εξαιρέσεις. Με αναφορά σε κλινικές, εργοστάσια και πρατήρια καυσίμων, τόνισε ότι η νομιμότητα θα τηρείται απαρέγκλιτα, ανεξάρτητα από πιέσεις ή παρεμβάσεις.
Ο Δημήτρης Κουρέτας, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, έγραψε χαρακτηριστικά:
«Κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου. Όλοι ελέγχονται. Κλινικές, εργοστάσια, πρατήρια καυσίμων, τα πάντα χωρίς εκπτώσεις. Όσοι θεωρούν τον εαυτό τους σε προηγούμενες ασυλίες καλό θα είναι να προσαρμοστούν στην λογική της περιφερειακής αρχής. Έλεγχος παντού. Νόμιμα τα πάντα. Οι απειλές και οι εξωθεσμικές παρεμβάσεις όσο ψηλά και να είναι δεν με αγγίζουν καθόλου.»
Σημείωση: Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου (όχι αυτολεξεί) μόνο με αναφορά στην πηγή tirnavospress.gr και ενεργό σύνδεσμο.



