
Εορταστικό κλίμα στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου για την κοπή της πίτας
Σε ένα χαρούμενο κλίμα συναδελφικότητας, ενότητας και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο Κέντρο Υγείας Τυρναβου παρουσία του αντιπεριφερειάρχη υγείας κ. Βαγγέλη Απόστολου και του Δημάρχου Τυρνάβου κ. Αστέριου Τσικριτσή.

Ευχή όλων, η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, αντοχές, συνεργατικότητα και αποτελεσματικότητα στην καθημερινή προσπάθεια, ώστε το κέντρο υγείας να συνεχίσει να προσφέρει με συνέπεια και ανθρωπιά τις υπηρεσίες του.


Η διεύθυνση και το προσωπικό του Κέντρου Υγείας ευχαριστούν θερμά τον αντιπεριφερειάρχη υγείας κ. Βαγγέλη Απόστολου και τον Δημάρχο Τυρνάβου κ. Αστέριο Τσικριτσή που τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και δίνουν τα εύσημα στο ζαχαροπλαστείο Royal για την εξαιρετική βασιλόπιτα.

Συγχαρητήρια, σε όσους συνέβαλαν στην οργάνωση και την όμορφη ατμόσφαιρα και φυσικά στην νοσηλεύτρια Αθηνά Μπειγιώργη που ήταν η τυχερή της εκδήλωσης.




