
Χριστίνα-Μαρία Κράββαρη από τον Τύρναβο: «Αναδιαμορφώνουμε την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας»
Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου και στο Δημαρχείο πραγματοποίησε η νέα Γενική Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας, Χριστίνα-Μαρία Κράββαρη, στο πλαίσιο των δράσεων για την ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Η κ. Κράββαρη, συνοδευόμενη από τον Διοικητή της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Φώτη Σερέτη και τον Υποδιοικητή κ. Χρήστος Δημητρέλο, επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Τυρνάβου προκειμένου να διαπιστώσει την πρόοδο του έργου της ανακαίνισης και να συνομιλήσει με γιατρούς και το ιατρικό προσωπικό.


Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο του Workshop που διοργανώνει αυτές τις ημέρες ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, σχετικά με το κοινό πρόγραμμα «Enhancing Primary Health Care», το οποίο στοχεύει στην αναδιαμόρφωση και ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στη χώρα.

Την κα Κράββαρη συνόδευσαν επίσης ο κ. Βασίλης Μάικος εκπρόσωπος του Βουλευτή Μάξιμου Χαρακόπουλου και ο κ. Βασίλης Αγγέλης πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Τυρνάβου.
Σε δήλωσή της στο tirnavospress.gr, η Γενική Γραμματέας ανέφερε:
«Είμαστε εδώ σήμερα για να δούμε από κοντά την πρόοδο του έργου στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου και να συνομιλήσουμε με το προσωπικό. Συνοδεύομαι από τον Διοικητή της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας και τον Υποδιοικητή κ. Δημητρέλο. Ήρθαμε στο πλαίσιο του Workshop που διοργανώνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για το έργο που τρέχουμε από κοινού, το Enhancing Primary Health Care, αναδιαμορφώνοντας την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Στο πλαίσιο αυτό επισκεπτόμαστε το πολύ όμορφο και ζωντανό Κέντρο Υγείας Τυρνάβου για να ανταλλάξουμε απόψεις με το προσωπικό.»


Κατά την επίσκεψή της, η κ. Κράββαρη ενημερώθηκε για τις ανάγκες και τις προκλήσεις της δομής, ενώ ακολούθησε συνάντηση με τον Δήμαρχο Τυρνάβου στο Δημαρχείο, όπου συζητήθηκαν ζητήματα δημόσιας υγείας και η σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ Υπουργείου Υγείας και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ο Δήμαρχος Τυρνάβου, καλωσορίζοντας τον Διοικητή της 5ης ΥΠΕ κ. Σερέτη και τη Γενική Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την πρόοδο των εργασιών στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου, το οποίο – όπως τόνισε – προχωρά προς ολοκλήρωση και θα παραδοθεί ανακαινισμένο και πλήρως λειτουργικό. Υπογράμμισε ότι, σε συνεργασία με την 5η ΥΠΕ και έπειτα από σχετικά αιτήματα της δημοτικής αρχής, θα τεθεί σε λειτουργία βιοχημικός αναλυτής, δίνοντας τη δυνατότητα στους δημότες να πραγματοποιούν δωρεάν εξετάσεις. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για την τοπική κοινωνία, καθώς η δημοτική αρχή από την πρώτη στιγμή έθεσε ως προτεραιότητα τη δημόσια υγεία, με στόχο αυτή να αποτελεί δικαίωμα για όλους και όχι ακριβό εμπόρευμα, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας.




