HomeΘΕΣΣΑΛΙΑ

Υπογράφεται η σύμβαση για τη μεταφορά της διακίνησης του σκπράπ στον προβλήτα 3 του ΟΛΒ

Υπογράφεται η σύμβαση για τη  μεταφορά της διακίνησης του σκπράπ στον προβλήτα 3 του ΟΛΒ

Προχωρούν με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Θεσσαλίας τα έργα αναβάθμισης   των υποδομών στο λιμάνι του Βόλου.
Ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός έδωσε την έγκριση για την υπογραφή της σύμβασης του έργου  που αφορά στη μεταφορά της διακίνησης του σκράπ  από τον προβλήτα 1 στον  προβλήτα 3.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού2.914.000 ευρώ χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020. Δικαιούχος και φορέας υλοποίησης είναι ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ).

 

«Σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του  ΟΛΒ  Σωκράτη Αναγνώστου και την πρόεδρο του ΟΛΒ Βίκυ Μήτρου, τους περιφερειακούς συμβούλους και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας, ξεκινά ένα ακόμη έργο για την ουσιαστική αναβάθμιση των  υποδομών του λιμανιού στο Βόλο» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

«Η  μεταφορά της διακίνησης του σκράπ σε νέες εγκαταστάσεις στον προβλήτα 3 και τα   σύγχρονα συστήματα διαβροχής, συλλογής και επεξεργασίας απόνερων που  εγκαθίστανται, οδηγούν σε ποιοτική αναβάθμιση  του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στη συνοικία των Παλαιών του Βόλου, αλλά και σε όλο το  παραλιακό μέτωπο» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

 

Το έργο

Αφορά στην αναβάθμιση και μεταφορά της υποδομής διακίνησης και επεξεργασίας παλαιοσιδήρου (scrap) σε άλλο τμήμα του λιμένα και ειδικότερα στον Προβλήτα

Νο 3. Οι εργασίες προβλέπονται σε έκταση επιφάνειας περίπου 19.500 τετραγωνικών μέτρων στο ανατολικό τμήμα του προβλήτα Νο 3 του Οργανισμού Λιμένος Βόλου. Ο παραπάνω χώρος θα διαμορφωθεί για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων διακίνησης χύδην παλαιοσιδήρου  (scrap) που σήμερα εκτελείται στον ανατολικό Προβλήτα Νο 1.

Συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:

α)  Την κατασκευή του δαπέδου απόθεσης του παλαιοσιδήρου μετά των  αναγκαίων  έργων για συλλογή των στραγγιδίων της διαβροχής, εκπλύσεως της επιφάνειας και πιθανής ισχυρά βροχόπτωσης.

β)  Την αναδιαμόρφωση της υφιστάμενης ανωδομής του κρηπιδότοιχου με τις συναρτώμενες  διαμορφώσεις όπως επιβάλλονται  για τους λειτουργικούς λόγους.

γ)  Την κατασκευή του συγκροτήματος  επεξεργασίας στραγγιδίων και απόνερων διαβροχής, έκπλυσηςεπιφάνειας απόθεσης και πιθανών όμβριων.

δ)  Το σύστημα συλλογής και διαχείρισης των στραγγιδίων  διαβροχής του scrap  και των πιθανών όμβριων (αποχέτευση χώρου διαβροχής) μετά των φρεατίων και δικτύων.  

ε)  Τα έργα εξυγίανσης και διαμόρφωσης των παρακείμενων χωμάτινων επιφανειών, του υπόβαθρου του χώρου απόθεσης, κλπ.

στ) Την διαμόρφωση των επιφανειών κυκλοφορίας, ελιγμών, προσέγγισης, φόρτωσης και μεταφοράς του scrap μέσω των βαρέων οχημάτων  και γενικότερα την κυκλοφοριακή οργάνωση του χώρου.

ζ) Τις κτιριακές υποδομές και εγκαταστάσεις.

η)  Επί μέρους  κατασκευαστικές λεπτομέρειες και εργασίες.

Οφέλη

Τα αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίηση του έργου είναι η αναβάθμιση του λιμένα του Βόλου λόγω της μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την λειτουργία του μέσω:

α. της επέκτασης και ποιότητας των δαπέδων κατασκευής

β. του σύγχρονου συστήματος διαβροχής του scrap και

γ. του συστήματος συλλογής και επεξεργασίας των απόνερων της διαβροχής του.

Ωφελούμενος πληθυσμός είναι οι εμπλεκόμενοι στην διακίνηση του scrap, ο πληθυσμός της πόλης του Βόλου και κατ’ επέκταση των παράκτιων περιοχών ολόκληρου του Παγασητικού Κόλπου.