Νέο look μετά από 12 χρόνια λειτουργίας αναμένεται να αποκτήσει το Netflix τις επόμενες εβδομάδες.
Ειδικότερα, όπως ανακοίνωθηκε χθες Τετάρτη (7/5), πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ανανέωση από τον Νοέμβριο του 2013 – και υπόσχεται μια πιο «έξυπνη» και δυναμική εμπειρία για τους χρήστες.
Επίσης, το Netflix ανακοίνωσε ότι βάζει την τεχνητή νοημοσύνη στο παιχνίδι για πιο «έξυπνη» αναζήτηση περιεχομένου, ενώ παράλληλα ετοιμάζει ένα feed με κάθετα βίντεο, όπως στο TikTok, αποκλειστικά για τα κινητά.
Αν και τα νέα εργαλεία ξεκινούν ως «μικρές δοκιμές» και δεν θα εμφανιστούν άμεσα σε όλους, το γεγονός ότι οι αλλαγές θα δοκιμαστούν σε παγκόσμια κλίμακα δείχνει πως το Netflix σχεδιάζει κάτι πολύ μεγαλύτερο απ’ όσο φαίνεται.
Τι αλλάζει στο Netflix
Η νέα αρχική σελίδα του Netflix φέρνει αλλαγές που δεν περνούν απαρατήρητες. Το βασικό μενού μετακομίζει από τα… αριστερά στο κέντρο της οθόνης, σε στιλ Apple TV, κάνοντας την περιήγηση πιο μοντέρνα και user-friendly.
Οι περιγραφές γίνονται πιο σύντομες και στοχευμένες, ενώ οι προτάσεις περιεχομένου προσαρμόζονται πλέον δυναμικά, με βάση το τι βλέπεις, πότε το βλέπεις και πώς «κινείσαι» στην πλατφόρμα. Όλα σε πραγματικό χρόνο, όλα για να βρίσκεις πιο γρήγορα αυτό που όντως θέλεις να δεις.
Το νέο μενού θα δώσει επίσης έμφαση στις ζωντανές εκδηλώσεις και τις προσφορές σε παιχνίδια του Netflix, ειδικά για χρήστες που έχουν δηλώσει προτίμηση για τέτοιο περιεχόμενο.
Πότε εφαρμόζονται οι αλλαγές
Η Διευθύντρια Προϊόντων του Netflix, Γιούνις Κιμ, και η Διευθύντρια Τεχνολογίας, Ελίζαμπεθ Στόουν, αποκάλυψαν τη νέα αρχική σελίδα, μαζί με τα εργαλεία αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη και την κάθετη δοκιμαστική έκδοση βίντεο, σε δημοσιογράφους την Τρίτη, κατά τη διάρκεια της πρώτης εικονικής εκδήλωσης «Προϊόν & Τεχνολογία» της εταιρείας. Η Netflix εργάζεται πάνω στη νέα αρχική σελίδα από πέρυσι, δήλωσε η Κιμ στους δημοσιογράφους, προσθέτοντας ότι η εταιρεία θα λανσάρει τις νέες εμπειρίες στους χρήστες «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».
Το πρώτο βήμα στην αναζήτηση με ενισχυμένη τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει μέσω μιας δοκιμής beta σε κινητά με δυνατότητα επιλογής συμμετοχής. Οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύπτουν περιεχόμενο χρησιμοποιώντας «φυσικές φράσεις συνομιλίας όπως “Θέλω κάτι αστείο και αισιόδοξο”», ανέφερε η εταιρεία.
Η πλατφόρμα θα ξεκινήσει να δοκιμάζει τη λειτουργία βίντεο για κινητά τις επόμενες εβδομάδες. Η ροή που μοιάζει με αυτή του TikTok θα περιέχει αποσπάσματα από εκπομπές και ταινίες, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα του scroll για να τα ανακαλύψουν και στη συνέχεια να προγραμματίσουν ποια θέλουν να δουν.
Η ανακοίνωση έρχεται σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες αφότου ανακοίνωσε κέρδη ρεκόρ κατά την τελευταία τριμηνιαία έκθεσή του, καθησυχάζοντας τις ανησυχίες των επενδυτών ενόψει του οικονομικού χάους που προκλήθηκε από τους δασμούς του Τραμπ.