HomeΘεσσαλία

Θεσσαλία: 17 τροχαία με 5 νεκρούς τον Μάρτιο

Θεσσαλία: 17 τροχαία με 5 νεκρούς τον Μάρτιο

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του μήνα Μαρτίου 2023, στην εδαφική αρμοδιότητα των νομών Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά – αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα.

α. Τροχαία Ατυχήματα

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας σημειώθηκαν 17 τροχαία ατυχήματα (έναντι 7 το 2022).

Ειδικότερα σημειώθηκαν:

  • 5 θανατηφόρα ατυχήματα (έναντι 1 το 2022)
  • 2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 1 το 2022)
  • 10 ελαφρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 5 το 2022)

Από τα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των νομών καταγράφηκαν συνολικά 24 παθόντες (έναντι 7 το 2022).

Ειδικότερα καταγράφηκαν:

  • 5 νεκροί (έναντι 1 το 2022)
  • 3 βαριά τραυματίες (έναντι 1 το 2022)
  • 16 ελαφρά τραυματίες (έναντι 5 το 2022)

β. Δράσεις Τροχονομικής αστυνόμευσης

Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας σε όλο το οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Μάρτιο 2023 πραγματοποιήθηκαν 47.646 έλεγχοι και βεβαιώθηκαν συνολικά 13.520 παραβάσεις, από τις οποίες ενδεικτικά:

  • 2.097 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 164 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη),
  • 65 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
  • 271 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 133 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 76 για χρήση κινητού τηλεφώνου, 
  • 130 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 15 για αντικανονικό προσπέρασμα,
  • 37 για αντικανονικούς ελιγμούς,
  • 11 για παραβίαση προτεραιότητας,
  • 3.608 για παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων,
  • 229 για παραβάσεις Κ.Τ.Ε.Ο.,
  • 47 για φθαρμένα ελαστικά,
  • 4 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων &
  • 3 για παράνομες διαφημιστικές πινακίδες.

 

γ. Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας

Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές των τροχονόμων.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :

  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
  • Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
  • Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
  • Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
  • Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
  • Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
  • Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής παιδείας.

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στα social media: FacebookInstagramGoogle News, YouTube,  X  και  TikTok. Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.