Οργανισμός Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας

Εφ όλης της ύλης συζήτηση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημ. Κουρέτα με τον Υπουργό Οικονομικών Κ. Χατζηδάκη

Σε καλό κλίμα και πνεύμα συνεργασίας η πρώτη επίσημη συνάντηση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας με τον Πρόεδρο του νέου Οργανισμού Διαχείρισης Υδάτων

Παρέμβαση Κουρέτα στην επιτροπή της Βουλής για τον ΟΔΥΘ: «Πρόχειρο, παράνομο και σε λάθος κατεύθυνση το Σ/Ν. Να αποσυρθεί»
