Με 297 ψήφους υπέρ, 190 κατά και 37 αποχές, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη συμφωνία σχετικά με τον κανονισμό Euro 7 (έγκριση τύπου και εποπτεία της αγοράς μηχανοκίνητων οχημάτων).
Τα οχήματα θα πρέπει να συμμορφώνονται με τα νέα πρότυπα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, διασφαλίζοντας ότι παραμένουν καθαρότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.
Βέβαια για τα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ημιφορτηγά, θα διατηρηθούν οι τρέχουσες συνθήκες του Euro 6 και τα όρια εκπομπών καυσαερίων. Για τα λεωφορεία και τα φορτηγά θα ισχύουν αυστηρότερα όρια για τις εκπομπές καυσαερίων που μετρούνται σε εργαστήρια και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, διατηρώντας παράλληλα τις τρέχουσες συνθήκες δοκιμών Euro VI.
Για πρώτη φορά, τα πρότυπα της ΕΕ θα περιλαμβάνουν όρια εκπομπών σωματιδίων από το φρένο (PM10) για αυτοκίνητα και ημιφορτηγά και ελάχιστες απαιτήσεις επιδόσεων για την ανθεκτικότητα των μπαταριών σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.