
Τα Κορίτσια του ΓΕΛ Τυρνάβου στον Ημιτελικό του Πανελλήνιου Σχολικού Πρωταθλήματος!
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνεται η πρόκριση της ομάδας βόλεϊ κοριτσιών του ΓΕΛ ΤΥΡΝΆΒΟΥ στον ημιτελικό της του πανελλήνιου σχολικού πρωταθλήματος του ν. Λάρισας ύστερα από μια εξαιρετική εμφάνιση και σπουδαία αγωνιστική προσπάθεια.
Οι αθλήτριες, με ομαδικό πνεύμα, αγωνιστικότητα και προσήλωση στο στόχο, κατάφεραν να ξεπεράσουν κάθε δυσκολία και να αποδώσουν υψηλού επιπέδου παιχνίδι, αποδεικνύοντας τη συστηματική δουλειά και την αφοσίωσή τους.
Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία είχε και η άψογη συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας, καθώς και η υποστήριξη και καθοδήγηση του προπονητικού επιτελείου.
Η πρόκριση αυτή αποτελεί σημαντική διάκριση και επιβράβευση της προσπάθειας όλων όσοι συνέβαλαν στην πορεία της ομάδας.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους ημιτελικούς και ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στη συνέχεια της διοργάνωσης.



