
Συνάντηση του Δημάρχου Τυρνάβου με την ΕΠ.ΟΜ.Ε.Α για την ενίσχυση της εθελοντικής δράσης
Την τρίτη 10 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα μεταξύ του Δημάρχου Στέλιος Αστέριος Τσικριτσής , του Αντιδημάρχου Νίκος Νταλαγιάννης και του Δ.Σ της ΕΠ.ΟΜ.Ε.Α Τυρνάβου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ενίσχυση της εθελοντικής δράσης και τις δυνατότητες υποστήριξης της ομάδας από τον Δήμο, ώστε να συνεχιστεί και να αναβαθμιστεί το σημαντικό έργο που προσφέρουν οι εθελοντές στην τοπική κοινωνία.
Η Δημοτική Αρχή εξέφρασε τη διάθεση συνεργασίας και στήριξης, αναγνωρίζοντας τον ουσιαστικό ρόλο του εθελοντισμού στην προστασία και την ασφάλεια των πολιτών.
Ευχαριστούμε θερμά για τη συνάντηση και την εποικοδομητική συζήτηση. Συνεχίζουμε με κοινό στόχο την ενίσχυση της εθελοντικής προσφοράς και τη στήριξη της κοινωνίας μας.



