
Στο πλευρό του Αλέξη Τσίπρα ο Απόστολος Καλογιάννης – Υπέγραψε την ιδρυτική διακήρυξη της ΕΛ.Α.Σ.
Στην επίσημη ανακοίνωση της συμμέτοχης του στο νέο πολιτικό εγχείρημα του Αλέξη Τσίπρα προχώρησε ο Απόστολος Καλογιάννης. Ο δήμαρχος Λαρισαίων μέχρι το 2023 γνωστοποίησε μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι αποτελεί μέλος της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.), όντας μάλιστα μεταξύ των πρώτων 300 προσώπων που συνυπογράφουν την ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος.
Στο κείμενό του, ο Απόστολος Καλογιάννης προσδιορίζει αυτή την κίνηση ως μια πολιτική μετάβαση από τη «Συμπαράταξη Λαρισαίων», την παράταξη με την οποία διοίκησε τον Δήμο, στην «Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη».
Ο πρώην δήμαρχος υπενθύμισε ότι από το μακρινό 1989 είχε κάνει τη συνειδητή επιλογή να μείνει μακριά από τα κόμματα και τις κομματικές εξαρτήσεις, προκειμένου να υπηρετήσει την αυτοδιοήθιση με θεσμικότητα, ανιδιοτέλεια και χωρίς αποκλεισμούς για τους πολίτες. Παρά το γεγονός ότι ποτέ δεν έκρυψε τις πολιτικές του πεποιθήσεις στην εθνική κάλπη, κράτησε την αυτοδιοικητική του κρίση ανεξάρτητη. Σήμερα όμως, απαλλαγμένος πλέον από τα δημαρχιακά του καθήκοντα, αποφάσισε για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες να γίνει μέλος ενός κόμματος, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του πρώην Πρωθυπουργού.
Αναφορόμενος στα κίνητρα της απόφασής του, ο Απόστολος Καλογιάννης τόνισε ότι η ΕΛ.Α.Σ. μπορεί να δώσει αξιόπιστες απαντήσεις στα σύγχρονα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας, διασφαλίζοντας μια στιβαρή δημοκρατία, μια ακηδεμόνευτη δικαιοσύνη και την αξιοπρέπεια των πολιτών. Κλείνοντας το μήνυμά του, υπογράμμισε ότι σε ένα τόσο πολύπλοκο διεθνές περιβάλλον η ευθύνη για μια Ελλάδα σοβαρή και ισχυρή ανήκει σε όλους, ξεκαθαρίζοντας πως ο ίδιος επιλέγει να δηλώσει παρών στην προσπάθεια αυτή για το σήμερα και το αύριο της χώρας.


