Τη λειτουργία τριάντα συνολικά καταστημάτων της πολωνικής αλυσίδας Sinsay στη χώρα μας μέχρι τα τέλη του 2024 περιλαμβάνει το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης του ομίλου LPP, ενώ στα σχέδιά του είναι και η είσοδος των υπόλοιπων brand name που διαχειρίζεται, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στη Θεσσαλονίκη.
Τα παραπάνω δήλωσε μιλώντας στο ThessToday.gr o Country Manager LPP στην Ελλάδα κ. Σωτήρης Σιγάλας, τονίζοντας ότι η μέχρι στιγμής πορεία των φυσικών καταστημάτων της Sinsay παρουσιάζει ενθαρρυντικά για τον όμιλο καταναλωτικά μηνύματα. Η πολωνική αλυσίδα με είδη ένδυσης έχει μέχρι στιγμής παρουσία σε Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη και έπονται ένα κατάστημα στη Λάρισα στις 17 Νοεμβρίου και δύο ακόμη στην Αθήνα στις αρχές του 2024.
«Με έξι συνολικά καταστήματα στην ελληνική αγορά θα ολοκληρωθεί το οικονομικό έτος για τον όμιλό μας, καθώς η φυσική μας παρουσία ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο. Τα μηνύματα είναι θετικά από την πλευρά των καταναλωτών και συνεχίζουμε με δυναμικό πλάνο ανάπτυξης», είπε χαρακτηριστικά στο ThessToday.gr ο κ. Σιγάλας.
Στόχος τα 30 καταστήματα
Με δεδομένο ότι η χώρα μας εξελίσσεται σε μια εξαιρετική αγορά για τον πολωνικό όμιλο, ετοιμάζεται ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης για τα επόμενα δύο χρόνια, διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων. Πιο συγκεκριμένα, στόχος του ομίλου είναι να φτάσει τα 30 εμπορικά καταστήματα της αλυσίδας Sinsay μέχρι το τέλος του 2024 σε διάφορες πόλεις.
Παράλληλα, ο κ. Σιγάλας εκτιμά ότι εντός του 2024 θα εισέλθει στην λιανική αγορά ένα ακόμη brand name του πολωνικού ομίλου (σ.σ. διαχειρίζεται πέντε μάρκες μόδας: Reserved, House, Cropp, Mohito και Sinsay), ενώ σταδιακά θα εμφανιστούν όλες οι αλυσίδες στα τέλη του 2024 με αρχές του 2025.
Τα πλάνα για τη Θεσσαλονίκη
Αναφορικά με τη Θεσσαλονίκη, ο όμιλος φιλοδοξεί να λειτουργήσει 3-4 καταστήματα της αλυσίδας Sinsay εντός του 2024 αλλά και ενός νέου brand name. «Προς το παρόν ο όμιλος εστιάζει στα καταστήματα Sinsay που καλύπτει τις ανάγκες όλης της οικογένειας, με την αποδοχή τους στην ελληνική αγορά να διαγράφει ανοδική πορεία», υπογράμμισε.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο ισόγειο κατάστημα Sinsay έκτασης 900 τ.μ., στη Θεσσαλονίκη άνοιξε στις 25 Οκτωβρίου στο εμπορικό πάρκο Florida 1 Park (πάρκο ΙΚΕΑ). Ερωτηθείς για ποιον λόγο επιλέχθηκε το συγκεκριμένο σημείο και όχι ένα πιο κεντρικό όπως η Τσιμισκή για τη λειτουργία της Sinsay, ο κ. Σιγάλας απάντησε πως ο όμιλος διαθέτει παραμέτρους που για την ελληνική αγορά δημιουργούν δυσκολίες στην ανεύρεση χώρων. «Τα καταστήματα της αλυσίδας Sinsay προϋποθέτουν μέσο όρο κάλυψης του χώρου 1.000 τ.μ., οπότε δεν ήταν εύκολο να βρεθεί κάτι αντίστοιχο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Επειδή οι ζητούμενοι χώροι είναι μεγάλοι και έχοντας τη δυναμική να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό, επιλέξαμε να ανοίξουμε το κατάστημα σε σημείο που δεν είναι τόσο κεντρικά», εξήγησε.
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα Sinsay, το νεότερο μέλος του ομίλου LLP, διαθέτει ενδύματα και αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και παιδιά, καθώς και συλλογή ειδών σπιτιού, προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος, σε προσιτές τιμές και γι’ αυτό έχει χαρακτηριστεί ως «πολωνική Zara», ακολουθώντας την πολιτική του fast fashion. Εδώ και 30 χρόνια δραστηριοποιείται με επιτυχία στην Πολωνία και στο εξωτερικό με παρουσία φυσική και ηλεκτρονική σε σχεδόν 40 αγορές παγκοσμίως.
Οι οικονομικές επιδόσεις του LPP
Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις του LLP, το άνοιγμα 81 νέων φυσικών καταστημάτων στην Πολωνία και στο εξωτερικό έφερε αύξηση στον όμιλο τον Μάιο-Ιούλιο πάνω από 25% σε σχέση με πέρσι. Το ίδιο διάστημα, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο ξεπέρασαν το 1 δισ. ζλότι (νόμισμα Πολωνίας) με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν πάνω από το 23% των εσόδων του Ομίλου.
Το πρώτο επίσης εξάμηνο του τρέχοντος έτους σημείωσε αυξημένα κέρδη κατά 90% σε σύγκριση με το 2022 ενώ ο τζίρος του ομίλου στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 ανήλθε σε 4,5 δισ. ζλότι, με τις αγορές εκτός της Πολωνίας να αποφέρουν παράλληλα ανοδικά έσοδα στον όμιλο κατά 58%. Υψηλές επιδόσεις σημειώνει τέλος και το eshop της Sinsay στη χώρα μας που ξεκίνησε να λειτουργεί έξι μήνες πριν το άνοιγμα των πρώτων φυσικών της καταστημάτων.
Πηγή: thesstoday.gr