
Σε κλίμα ενότητας η κοπή πίτας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας
Σε ζεστό και συναδελφικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, σε κλειστή εκδήλωση που απευθυνόταν αποκλειστικά στα στελέχη και τους εργαζόμενους της υπηρεσίας.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμος, ο οποίος ευλόγησε τη βασιλόπιτα και απηύθυνε σύντομο πνευματικό λόγο, μεταφέροντας ευχές για υγεία, δύναμη και δημιουργική χρονιά.


Στον χαιρετισμό της, η Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ρένα Καραλαριώτου ευχαρίστησε θερμά το ανθρώπινο δυναμικό της υπηρεσίας για την καθημερινή του προσφορά, επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας, της συνέπειας και της εμπιστοσύνης στη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης.
Όπως ανέφερε, η εκδήλωση αποτέλεσε μια ευκαιρία για σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των εργαζομένων και ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος, ενόψει των προκλήσεων της νέας χρονιάς.Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή ευχών για υγεία, προσωπική και επαγγελματική επιτυχία.




