
Πρώτη αγωνιστική δράση για το τμήμα Στίβου του Γ.Σ. Τυρνάβου στο Αλκαζάρ
Η πρώτη αγωνιστική δράση του τμήματος Στίβου του Γ.Σ. Τυρνάβου.
Οι αγώνες έγιναν στο γήπεδο Αλκαζαρ στη Λάρισα,συνεργασία της ΕΑΣ Θεσσαλίας και του Πελασγου Λάρισας,την Κυριακή 8 Μαρτίου.

Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές-τριες του συλλόγου για τη συμμετοχή,την προσπάθεια και τις επιδόσεις τους

Ένα μεγάλο μπράβο και στους γονείς των παιδιών ,για την στήριξη και την εμπιστοσύνη.

Έπεται και συνέχεια!



