Περπάτημα στην άμμο: 7 λόγοι για να το εφαρμόσετε

HomeΓΥΝΑΙΚΑ

Περπάτημα στην άμμο: 7 λόγοι για να το εφαρμόσετε


Το περπάτημα στην άμμο είναι μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης και σας δίνει την ευκαιρία να συνδυάσετε την παραλία με την γυμναστική. Άλλωστε οι διακοπές δεν είναι μόνο μπάνια, ηλιοθεραπεία, ρακέτες, beach volley…

 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το περπάτημα στην άμμο σε βοηθά να κάψεις διπλάσιες θερμίδες σε σύγκριση με το περπάτημα σε σκληρή επιφάνεια, καθώς γυμνάζει όλους τους μυς, τονώνει τον οργανισμό και δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις.

 Το σημαντικότερο είναι ότι δεν χρειάζεστε καμία ιδιαίτερη προετοιμασία, ούτε καν αθλητικά παπούτσια. Ξυπόλητες, μπορείτε να περπατήσετε από άκρη σε άκρη στην παραλία, να νοιώσετε την άμμο στα πόδια σας και να αναζωογονηθείτε. Ακούγοντας τον ήχο των κυμάτων, ασκηθείτε χαλαρά χωρίς πίεση και συνδυάστε το τερπνόν μετά του ωφελίμου.


7 λόγοι για να περπατήσετε ξυπόλητες στην άμμο

Ευεργετεί το καρδιαγγειακό σύστημα.

Κάνει καλό στην αρθρίτιδα και τη φλεβική ανεπάρκεια. Μειώνει τους πόνους του βαδίσματος και την φθορά των αρθρώσεων που αντιμετωπίζουν όσοι πάσχουν από αρθρίτιδα. Ανακουφίζει τα πρησμένα πόδια όσων υποφέρουν από φλεβική ανεπάρκεια των κάτω άκρων.

Γυμνάζει τους γλουτούς, τις γάμπες και τα πέλματα.


Κάνει μασάζ και απολέπιση στο πέλμα.

“Καίει” διπλάσιες θερμίδες σε σύγκριση με το περπάτημα σε σκληρή επιφάνεια. Η κατανάλωση θερμίδων στην αμμουδιά, σύμφωνα με κάποιες μελέτες, είναι 1,2 και 1,8 φορές περισσότερες σε σχέση με το βάδισμα σε κανονικές και σταθερές επιφάνειες, διότι ο οργανισμός καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια.

Αν νοιώθεις στρεσαρισμένη, η επαφή του γυμνού πέλματος στην άμμο θα λειτουργήσει αγχολυτικά.

Αυξάνεται η σωματική αντοχή σε γυναίκες άνω των 60 ετών.

Τι πρέπει να προσέχετε
Αποφύγετε το περπάτημα στην άμμο, τις ώρες που έχει υψηλή θερμοκρασία. Προτιμήστε τις πρωινές ή απογευματινές ώρες, φορώντας πάντα το αντηλιακό σας.

[quads id=4]

instyle.gr