HomeΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ

Netflix: Ετοιμάζει φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις

Netflix: Ετοιμάζει φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις

Το Netflix φαίνεται να δυσκολεύεται εδώ και καιρό, και συγκεκριμένα απ’ όταν μαζεύτηκαν πολλοί ανταγωνιστές στο παιχνίδι, «κλέβοντας» από τους χρήστες του.

 

 

Το πρώτο τρίμηνο του έτους, η streaming πλατφόρμα έχασε γύρω στους 200.000 συνδρομητές και κατέρρευσε κατά 40% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, πράγμα που οδήγησε στην απόφαση τοποθέτησης διαφημίσεων και περιορισμού της κοινής χρήσης κωδικών

Παρότι πρόκειται για μια κίνηση που ο CEO της εταιρείας, Reed Hastings, επέμενε να αποφεύγει για χρόνια, πλέον η κατάσταση δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Ο ίδιος δήλωσε τον Απρίλιο:

Όσοι ακολουθούν το Netflix, γνωρίζουν, ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας των διαφημίσεων και υπέρ της απλότητας της εγγραφής. Ωστόσο, όσο και να το υποστηρίζω αυτό, υποστηρίζω ακόμη περισσότερο το δικαίωμα επιλογής των συνδρομητών. Και το να επιτρέπεται στους καταναλωτές, που θέλουν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση, να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, βγάζει νόημα.

Η αρχική σκέψη βέβαια ήταν το σχέδιο να δρομολογηθεί σε ένα 1-2 χρόνια, αλλά σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, σημείωμα της εταιρείας προς τους εργαζόμενους κάνει λόγο για το τέλος αυτού του έτους (Οκτώβριο-Δεκέμβριο).

Στο ίδιο σημείωμα αναφέρονται και οι πλατφόρμες HBO και Hulu, οι οποίες κατάφεραν «να διατηρήσουν ισχυρές επωνυμίες, ενώ προσφέρουν μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις». «Κάθε μεγάλη πλατφόρμα ροής, εξαιρουμένης της Apple, έχει ή έχει ανακοινώσει μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Οι πελάτες επιθυμούν επιλογές σε χαμηλότερες τιμές», τονίζεται ακόμα, με το HBO Max να προσφέρει μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για 15$ το μήνα, ενώ χρεώνει 10$ το μήνα για την συνδρομή με διαφήμιση.

Μεγάλο ρόλο στην «κατρακύλα» του Netflix παίζει ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας

Όπως καθετί στον κόσμο, έτσι και η streaming υπηρεσία έχει επηρεαστεί από τα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, ειδικά από τη στιγμή που αποσύρθηκε από τη Ρωσία και έχασε αυτομάτως τους 700.000 συνδρομητές της χώρας. Στο μεταξύ, σημειώθηκε και αύξηση τιμών τον Ιανουάριο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν άλλοι 600.000 συνδρομητές.

 

Συνολικά, το πρώτο τρίμηνο έχασε 1,3 εκατομμύρια χρήστες, αλλά προσέλκυσε 1,1 εκατομμύρια νέους, με τον απολογισμό να γράφει έτσι -200.000.

Και το μέλλον δε διαγράφεται λαμπρότερο, αφού η εταιρεία εκτιμά πως μέσα στο δεύτερο τρίμηνου του 2022, θα χάσει άλλους 2 εκατομμύρια subscribers.

Εμείς πάντως θα προτείναμε να δουλέψουν λίγο παραπάνω το περιεχόμενό τους, που έχει απογοητεύσει πολύ κόσμο τελευταία. Εάν έχουμε κάτι καλό να δούμε, δε θα φύγουμε. Αν όχι, δε βρίσκουμε λόγο να μείνουμε, ακόμα και με μειωμένη συνδρομή με την προϋπόθεση διαφημίσεων.

 


 

πηγή