
Μια οφειλόμενη απάντηση στη Λένα…
Αν πέρασες από τον Τύρναβο την Καθαρά Δευτέρα και δε διασκέδασες, δε γέλασες, δε χόρεψες, δεν κεράστηκες, δεν αγκάλιασες, δε χαιρέτησες γνωστούς φίλους κι αγνώστους, δε βίωσες την ατμόσφαιρα του πειράγματος, του κεφιού, της παρέας, της γιορτής…
Τότε δικαιολογημένα ανακάλυψες την πατριαρχία.

Με την ψυχοτρόπο πίεση από τα «δεν» και στην Ακρόπολη να πας θα δεις τις ψηλές, στητές και όρθιες κολόνες και θα αναφωνήσεις»να το σύμβολο της πατριαρχίας».



