
Μια ακόμη αγωνιστική εμπειρία για τις μικρές αθλήτριες του Γ.Σ. Τυρνάβου
Άλλη μια Κυριακή με αγώνες για τις μικρότερες αθλήτριες του Γυμναστικού Συλλόγου Τυρνάβου (παιδιά Δημοτικού) , αυτή την φορά με τον Α.Ο. Σουφλαρια Λάρισας.
Ένα μπράβο σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη χαρά τους μέσα στο γήπεδο!

Ευχαριστούμε τους γονείς για τη συνεχή στήριξη και παρουσία!



