Ένα διαρκές έγκλημα στο οποίο δυστυχώς δεν δίνεται ιδιαίτερη έμφαση διότι τα δυστυχήματα μέχρι στιγμής γίνονται τμηματικά – σποραδικά, αλλά στα 30 χρόνια περίπου λειτουργίας του συγκεκριμένου δρόμου έχουν χαθεί πάνω από 140 ανθρώπινες ζωές!!!
Δεν υπάρχει προεκλογική εκστρατεία που να μην το χρησιμοποιούν τα κόμματα και οι υποψήφιοί τους, ενώ μετά τις εκλογές και σε επίπεδο αστικού μύθου διαχέονται πληροφορίες πως δεν είναι εφικτό να γίνει τέτοιο έργο.
• ΄Επρεπε να γίνει το δυστύχημα με τους μαθητές για να γίνει ο νέος αυτοκινητόδρομος στο Πέταλο του Μαλιακού?
• Έπρεπε να γίνει το δυστύχημα στα Τέμπη με το λεωφορείο για να γίνουν οι σήραγγες και να γίνει το δυστύχημα με την αμαξοστοιχία για μπει σύστημα διόρθωσης ανθρώπινου λάθους?
Αν υπήρχε σήραγγα θα γλυτώναμε τόσες ανθρώπινες ζωές, θα μειωνόταν ο χρόνος της διαδρομής από και προς Λάρισα στο μισό, οι διακομιδές προς τα νοσοκομεία της Λάρισας θα γινόταν πολύ πιο γρήγορα, θα γινόταν μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμων, πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια θα ερχόταν επισκέπτες στην Ελασσόνα, στον Όλυμπο και στα θρησκευτικά μνημεία της περιοχής, πολλοί συνδημότες μας που δουλεύουν στην περιοχή της Λάρισας δεν θα μετακομίζανε άλλα θα πηγαινοερχόταν από την Ελασσόνα.
Τα εμπορικά καταστήματα της Ελασσόνας έχουν προϊόντα ποιοτικά σε ανταγωνιστικές τιμές και οι αγορές μέσω ίντερνετ είναι πλέον διαδεδομένες.
Πόσα μειονεκτήματα να απαριθμήσει κανείς για τον δρόμο της Μελούνας?
Κλίσεις στροφών ‘’ανάποδες’’.
Συνεχιζόμενη μεγάλη ανάβαση με φοβερή καταπόνηση και κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων.
Επικινδυνότητα οδοστρώματος.
Ακραίες καιρικές συνθήκες της περιοχής με ομίχλη, αέρα, καταπτώσεις βράχων και χιόνι.
Συμπερασματικά σήμερα μετά την κατασκευή πολυάριθμων τούνελ στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια τεχνικά είναι πολύ εφικτό και θα έλεγα αναγκαίο ένα τέτοιο έργο.
Ένα έργο που συντομεύει και διευκολύνει την πρόσβαση στις απομακρυσμένες περιοχές της Ελασσόνας, στην Κρανιά, στο Σαραντάπορο, στην Καρυά, στο Λιβάδι, στον Κοκκινοπηλό κ.α.
Είναι ένα έργο ουσίας που σχετίζεται με το μέλλον του τόπου μας, των παιδιών μας, της ασφαλούς διέλευσης οχημάτων.
Ένα έργο που συνδέει όχι μόνο την Ελασσόνα με την Λάρισα εντός λίγων λεπτών αλλά και ένα έργο που συνδέει την Θεσσαλία με την Δυτική Μακεδονία.
Ένα έργο προσέγγισης των πόλεων, έργο κινητικότητας με μεγάλη ανθρωπιστική και εμπορική αξία.
Τώρα είναι η ευκαιρία ο Δήμαρχος να καλέσει ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου μας τους βουλευτές του νομού και τον Περιφερειάρχη να αναλύσει τους λόγους και την αναγκαιότητα ενός τόσο σημαντικού έργου για την περιοχή μας.
Τώρα πρέπει να υπάρξουν δεσμεύσεις από τους πολιτικούς μας .
Με τιμή και αξιοπρέπεια
Ο Ανεξάρτητος Δ. Σύμβουλος
Κουρομπίνας Διονύσης