Μελωδίες και κάλαντα στους δρόμους του Τυρνάβου για τον ερχομό του 2026

Με τις μελωδίες των παραδοσιακών καλάντων και τον χαρακτηριστικό ήχο των πνευστών, η Φιλαρμονική του Δήμου Τυρνάβου, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, πλημμύρισε τους δρόμους της πόλης την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, προετοιμάζοντας μικρούς και μεγάλους για τον ερχομό του νέου έτους. Οι γνώριμες νότες δημιούργησαν εορταστική ατμόσφαιρα, σκορπίζοντας χαμόγελα, αισιοδοξία και ζεστασιά σε κάθε γωνιά του Τυρνάβου.

Σε μια ημέρα γεμάτη συναίσθημα και εορταστικό παλμό, οι μουσικοί μετέφεραν το μήνυμα της ελπίδας και της αλληλεγγύης, αποδεικνύοντας πως η μουσική έχει τη δύναμη να αγγίζει καρδιές και να φωτίζει ακόμη και τις πιο δύσκολες στιγμές. Τα χαμόγελα που αποτυπώθηκαν στα πρόσωπα όσων παρακολούθησαν τη μουσική αυτή επίσκεψη ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους.