
Μάξιμος στην πρώτη γραμμή
Με την εκλογή του στη θέση του Γενικού Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας και την πανθομολογούμενη αναβάθμιση της λειτουργίας του θεσμού που έχει ήδη επιφέρει, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνεχίζει δυναμικά.
Με απόφαση του πρωθυπουργού ορίστηκε ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου της Ν.Δ. αλλά και ως μέλος της διακομματικής επιτροπής της Βουλής για το Αγροτικό.
Η τελευταία ιδιαίτερα επιλογή είναι πολύ σημαντική για το νομό Λάρισας που είναι κατ΄ εξοχήν αγροτικός.
Χθες στην εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας του Οργανωτικού του κόμματος σε μια μεγάλη εκδήλωση παρουσία αρκετών χιλιάδων κόσμου, παρέλαβε από τον πρωθυπουργό το κομμάτι της Κ.Ο ως Γενικός της Γραμματέας.



