
Λιακούλη : «Το θέμα δεν είναι πώς έφυγαν οι αγρότες από το Μαξίμου, αλλά αν θα φύγουν οριστικά από τη γη τους!»
Παρέμβαση σχετικά με το αποτέλεσμα της συνάντησης των αγροτών με τον Πρωθυπουργό, πραγματοποίησε η Ευαγγελία Λιακούλη, βουλευτής Λάρισας και Τομεάρχης Δικαιοσύνης, Θεσμών & Διαφάνειας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ , στην οποία επεσήμανε τα εξής :
«Η συνάντηση των αγροτών με τον Πρωθυπουργό ολοκληρώθηκε χωρίς αίσθημα ικανοποίησης, χωρίς επίσημες δηλώσεις, χωρίς καθαρές κουβέντες…
Δεν υπήρξαν λύσεις που να απαντούν στο βάθος και τη διάρκεια της κρίσης.
Και αυτό αποτυπώνεται σήμερα καθαρά: στην ύπαιθρο κυριαρχεί απογοήτευση, σιωπηλή αγωνία και προβληματισμός για το μέλλον.
Το αν και πώς θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις είναι ζήτημα που αφορά τους ίδιους τους αγρότες και τις αποφάσεις τους . Όμως το πραγματικό διακύβευμα για τη χώρα, ξεπερνά τη συγκυρία.
Αφορά το μέλλον του πρωτογενούς τομέα, ο οποίος δοκιμάζεται σκληρά και κινδυνεύει να οδηγηθεί σε μη αναστρέψιμο μαρασμό



