
Κ. Αγοραστός: «Τα έργα έχουν υπογραφή και ημερομηνία – δεν ξαναγράφονται»
Με αιχμές για επαναλαμβανόμενες ανακοινώσεις έργων, ο επικεφαλής της «Συμμαχίας Υπέρ Πολιτών» και πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, επανέρχεται στο δημόσιο διάλογο, υπενθυμίζοντας ότι σημαντικά έργα στη Μαγνησία έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί από τον Απρίλιο του 2023. Όπως τονίζει, «το σήριαλ συνεχίζεται», υπογραμμίζοντας ότι τα έργα έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία και υπογραφή και δεν μπορούν να παρουσιάζονται εκ νέου ως νέα.
Η ανακοίνωση:
Το σήριαλ συνεχίζεται…
Επεισόδιο νέο, σενάριο παλιό:
«πες-πες, κάτι θα μείνει».
Ξεκινάμε πάλι από την πραγματικότητα:
12 Απριλίου 2023.
Η ημερομηνία που υπογράφηκαν τα έργα.
Όχι μόνο το Ανθότοπος – Αργιλοχώρι, αλλά και:
- Μαυρόλογος – Φυλάκη – Πέρδικα,
- αγροτική οδοποιία στο Μούρεσι (μέσω Αντώνης Τρίτσης),
- γήπεδο Μικροθηβών,
- Ι.Ν. Κωνσταντίνου & Ελένης στο Βελεστίνο.
👉 Περιμένουμε με ενδιαφέρον τα επόμενα επεισόδια…
να δούμε ποιο από αυτά θα «ανακοινωθεί» αύριο ως καινούργιο.
Μπορεί να αλλάζουν το σενάριο.
Αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν το βασικό:
τα έργα έχουν ημερομηνία και υπογραφή. Και δεν ξαναγράφονται.



