
Ιστορική αλλαγή στα δημοτικά τέλη: «Ξεκόβουν» από τους λογαριασμούς του ρεύματος – Πώς θα πληρώνονται από το 2028
Από τους δήμους και όχι μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας από θα εισπράττονται από 1η Ιανουαρίου 2028 τα δημοτικά τέλη.
Ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος θα προσθέσει ρύθμιση που θα παρέχει την δυνατότητα έκδοσης σχετικού Προεδρικού Διατάγματος στο νομοσχέδιο του Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης που συζητείται και ψηφίζεται σήμερα (26.06.2026) από την Ολομέλεια της Βουλής.
Ο Θεόδωρος Λιβάνιος, ανακοινώνοντας την προσθήκη που κάνει στο νομοσχέδιο, ανέφερε πως στόχος είναι «να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», επισημαίνοντας ότι αυτό ήταν αίτημα τόσο των δήμων όσο και των παρόχων.
Ο υπουργός, μιλώντας στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες διευκρίνισε ότι δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας στα δημοτικά τέλη αλλά ο τρόπος με τον οποίον θα εισπράττονται.
Αυτό για να οργανωθεί χρειάζεται χρόνος και εκτιμάται ότι η εφαρμογή του νέου σχεδίου θα ξεκινήσει ην 1η Ιανουαρίου 2028.
Μάλιστα ο Θεόδωρος Λιβάνιος ανέφερε επίσης η εφαρμογή του θα θυμίζει αυτήν του ΕΝΦΙΑ που σε κάθε ιδιοκτήτη θα έρχεται ηλεκτρονικά και θα αποπληρώνεται σε 12 μήνες.
newsit.gr



