Ευλογία και μουσική παράδοση στην κοπή πίτας της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής Τυρνάβου

Σε εορταστικό και κατανυκτικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής, παράρτημα Τυρνάβου.

Τη δέηση τέλεσε και την πίτα ευλόγησε ο Αρχιερατικός Επίτροπος Τυρνάβου, π. Γεώργιος, παρουσία του καθηγητή Βυζαντινής Μουσικής Χριστόφορος Καρυωτής και όλων των σπουδαστών του παραρτήματος.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι σπουδαστές έψαλαν ύμνους του Αγίου Δωδεκαημέρου, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα κατανυκτική ατμόσφαιρα, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο της εκπαίδευσης και την αγάπη τους για τη βυζαντινή μουσική παράδοση.

Στη συνέχεια, όλοι μαζί αντάλλαξαν ευχές για το Νέο Έτος, σε κλίμα ενότητας και χαράς, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου, Ιερώνυμος.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία συνάντησης και πνευματικής σύσφιγξης της εκπαιδευτικής κοινότητας του παραρτήματος, σηματοδοτώντας με αισιοδοξία και πίστη την έναρξη της νέας χρονιάς.