Η Carrefour International Partneship ανακοινώνει με χαρά μια νέα συνεργασία που υπεγράφη με την Retail & more S.A., θυγατρική του Ομίλου Teleunicom, προκειμένου να επαναφέρουν το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour στους Έλληνες καταναλωτές.
Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.
Πηγές της ελληνικής εταιρείας που μίλησαν στο Euro2day.gr, περιορίσθηκαν να αναφέρουν ότι λεπτομέρειες της συμφωνίας και του σχεδιασμού θα γίνουν το αμέσως προσεχές διάστημα τόσο από στελέχη του ελληνικού ομίλου, όσο και από εκπροσώπους της Carrefour που θα επισκεφθούν τη χώρα. Αν και δεν θέλησαν να μιλήσουν για τους στόχους, ανέφεραν πως η συμφωνία προβλέπει να δημιουργηθούν στην Ελλάδα καταστήματα γειτονιάς υπό την ομπρέλα Carrefour Bio, Carrefour Express και ενός ακόμη σήματος της Carrefour όπου δεν υπάρχουν ταμεία.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν περιλαμβάνεται, αυτή τουλάχιστον τη χρονική στιγμή, στη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Επίσης σημείωσαν ότι παράλληλα με την ανάπτυξη καταστημάτων που θα φέρουν την ταμπέλα της Carrefour η Retail & More θα αναπτύξει και το δικό της δίκτυο με το brand Plaza.
Η ανάπτυξη δικτύου convenience stores (καταστήματα ευκολίας) αποτελεί από τους βασικούς στόχους που έχει θέσει ο γαλλικός όμιλος. Το 2018, άνοιξε 470 (145 εκ των οποίων στη Γαλλία) από τα 2.000 που είχε αρχικά προγραμματιστεί παγκοσμίως, ενώ για τη φετινή χρονιά στοχεύει στη δημιουργία 3.000 νέων καταστημάτων, κάποια εκ των οποίων θα βρίσκονται και στην Ελλάδα.
Συζητήσεις έχουν γίνει και για την Λάρισα καθώς ένα από τα καταστήματα θα ανοίξει στην Λάρισα.