HomeΠΑΙΔΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

«Επίσκεψη 9ου Γυμνασίου Λάρισας στο διαχρονικό μουσείο Λάρισας»

«Επίσκεψη 9ου Γυμνασίου Λάρισας στο διαχρονικό μουσείο Λάρισας»

Την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου οι μαθητές της Γ΄ Τάξης και συγκεκριμένα του τμήματος Γ3 του 9ου Γυμνασίου Λάρισας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας.

 

Τα παιδιά παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου, που παρουσίασε η κ. Ζάχου Αικατερίνη, με τίτλο « Ανακαλύπτουμε το Αρχαίο Θέατρο», το οποίο διαρθρώνεται σε τέσσερις ενότητες: «Τα ίχνη του αρχαίου θεάτρου», «Οι ιστορίες του αρχαίου δράματος», «Η θεατρική πράξη» και «Το αρχαίο θέατρο στην σύγχρονη Ελλάδα».

Η πλούσια έκθεση που πλαισιώνει το πρόγραμμα πρόσφερε στα παιδιά την εμπειρία ποικίλων διαδραστικών εφαρμογών, όπως είναι τα διάφορα ηχητικά ντοκουμέντα, τα εκμαγεία αρχαίων αντικειμένων, τα κοστούμια εμβληματικών παραστάσεων του Θεσσαλικού Θεάτρου, αντίγραφα αρχαίων μουσικών οργάνων αλλά και ένα πλούσιο φωτογραφικό και εποπτικό υλικό από θεατρικές παραστάσεις, αλλά και από τα δύο αρχαία θέατρα της Λάρισας. 

  Τα παιδιά μυήθηκαν στον κόσμο του αρχαίου δράματος με βιωματικό τρόπο, καθώς με τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες έγιναν τα ίδια ηθοποιοί, φόρεσαν μάσκες, υποδύθηκαν ρόλους και έπαιξαν μουσική με τα αντίγραφα μουσικών οργάνων. Τα παιδιά συνόδευσαν οι καθηγήτριες του σχολείου, κ. Τασιούλη Μαρία ΠΕ01 και Δημάκη Παρασκευή ΠΕ02. Να σημειωθεί πως η επίσκεψη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων που προωθεί το σχολείο με σκοπό την ψυχική ενδυνάμωση των εφήβων απέναντι σε ψυχοπιεστικές καταστάσεις, καθώς η επαφή με την τέχνη επιδρά και ψυχοθεραπευτικά συμβάλλοντας, παράλληλα με την αισθητική καλλιέργεια, στην αποφόρτιση της ψυχής.

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στο FacebookInstagramGoogle News, YouTube και Twitter.  Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.