Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Ιουνίου 2025 η ημερίδα που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Λάρισας σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Τυρνάβου, με θέμα την ορθή χρήση της εφαρμογής του Ψηφιακού Πελατολογίου και του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής.
Το Επιμελητήριο Λάρισας εκπροσωπήθηκε από τον Α΄ Αντιπρόεδρο κ. Δημήτριο Παπαλέξη, τον Υπεύθυνο ΓΕΜΗ και Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων κ. Παύλο Παυλίδη, την κα Αγλαΐα Νάκα, μέλος του Δ.Σ. και φοροτεχνικό, ενώ εκ μέρους του Εμπορικού Συλλόγου Τυρνάβου παρευρέθηκε ο Πρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Πετμεζάς και το Δ.Σ. . Οι εκπρόσωποι ανέλυσαν το θεσμικό και τεχνικό πλαίσιο των ψηφιακών αλλαγών και παρείχαν πρακτικές οδηγίες προς τους επαγγελματίες.
Σκοπός της ημερίδας ήταν η πλήρης και ουσιαστική ενημέρωση για την ορθή χρήση του Ψηφιακού Πελατολογίου και του Δελτίου Αποστολής, ενόψει της έναρξης υποχρεωτικής εφαρμογής τους. Συγκεκριμένα με την έναρξη της εφαρμογής του Ψηφιακού Πελατολογίου πιλοτικά από 15/4/2025 και υποχρεωτικά από 1/7/2025 αρχικά για επιχειρήσεις εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια, τοποθέτηση ελαστικών και συναγερμών, χώροι στάθμευσης) και σταδιακά θα ενταχθούν και άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι, όπως κέντρα αισθητικής, γυμναστήρια, σχολές χορού, φυσικοθεραπευτήρια, μέσω της διασύνδεσης με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
Οι παρευρισκόμενοι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες υποχρεώσεις, να κατανοήσουν τις πρακτικές πτυχές εφαρμογής των εργαλείων και να διατυπώσουν ερωτήσεις, οι οποίες καταγράφηκαν και θα τεθούν προς απάντηση