
Έκοψε πίτα η Φιλαρμονική του Δήμου Τυρνάβου
Με μουσικό παλμό, ζεστασιά και εορταστική διάθεση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Brali η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Φιλαρμονικής του Δήμου Τυρνάβου για το 2026. Η εκδήλωση αποτέλεσε όχι μόνο μια ευκαιρία για ευχές, αλλά και ένα συμβολικό ξεκίνημα μιας νέας δημιουργικής χρονιάς για τη μουσική ζωή του τόπου μας.
Στην εκδήλωση παρέστησαν η Αντιδήμαρχος κ. Ευγενία Μαμανού – Χατζή, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Φιλαρμονικής κ. Θέμης Σαμαντζής, καθώς και ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελεστών κ. Νίκος Ζαχαρακούλης, οι οποίοι απηύθυναν θερμές ευχές για μια χρονιά γεμάτη μουσική, συνεργασία και δημιουργία.






