Εκλογές και κοπή πίτας στον Σύλλογο Νεφροπαθών Λάρισας με αυξημένη συμμετοχή

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 22 Μαρτίου οι εκλογές του Συλλόγου Νεφροπαθών Λάρισας, οι οποίες συνδυάστηκαν με την καθιερωμένη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας, σε ένα ιδιαίτερα θετικό και αισιόδοξο κλίμα.

Η εκλογική διαδικασία ολοκληρώθηκε ομαλά, με τη συμμετοχή των μελών να καταγράφεται αυξημένη σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές, γεγονός που αποτυπώνει το έντονο ενδιαφέρον και τη στήριξη των μελών προς τον Σύλλογο και τη δράση του.

Από την εκλογική διαδικασία για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο εκλέχθηκαν οι:

  • Κουμαριώτη Διονυσία
  • Μπυριτζάς Κωνσταντίνος
  • Παπαδόπουλος Βασίλειος
  • Παπακώστας Ιωάννης
  • Παραπανήσιος Ιωάννης

Ως αναπληρωματικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου εκλέχθηκαν οι:

  • Γεωργακούλη Μαρία
  • Γιακουβής Αντώνιος
  • Λέζας Σπύρος

Για την Ελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι:

  • Αμπελακιώτου Ευθυμία
  • Αξούγκα Νίκη
  • Καϊσέρογλου Βασίλειος

Η εκδήλωση της κοπής της πίτας έδωσε την ευκαιρία στα μέλη να ανταλλάξουν ευχές για τη νέα χρονιά, ενισχύοντας το αίσθημα ενότητας και συνεργασίας.

Στα νεοεκλεγέντα μέλη ευχόμαστε καλή και δημιουργική θητεία, με δύναμη και επιτυχία στο έργο τους προς όφελος των μελών του Συλλόγου.