
Ευχαριστήριο προς την Παιδιατρική του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας και την Αστυνομία Λάρισας
Η οικογένειά μας εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας για την άμεση ανταπόκριση και την εγκάρδια φιλοξενία στο πρόβλημα υγείας της μικρής μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Δημήτρη Πιπιλά, Παιδίατρο, και σε όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό που συνέβαλε με φροντίδα και αφοσίωση.
Ευχαριστούμε επίσης την Αστυνομία Λάρισας για την άμεση συνοδεία του ασθενοφόρου, ώστε να αποφευχθεί κάθε καθυστέρηση, καθώς και όλους όσοι προσέφεραν τη βοήθειά τους.
Στις γιορτές που έρχονται, ευχόμαστε υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειες.
Με εκτίμηση,
Η οικογένεια της Αρετής Γ.



