Δυναμική παρουσία του Γ.Σ. Τυρνάβου στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου στα Τρίκαλα

Η ομάδα στίβου του Γ.Σ. Τυρνάβου συμμετείχε με 5 αθλητές,τριες στο Διασυλλογικό πρωτάθλημα Στίβου Κ18 ,που έγινε στα Τρίκαλα το Σάββατο 18 Απριλίου.


Οι αθλητές και αθλήτριες του συλλόγου βελτίωσαν τους προσωπικούς τους χρόνους και χάρηκαν την εμπειρία των αγώνων.


Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους!