HomeΛΑΡΙΣΑ

Δρυστέλλας για Δημοτικό Ωδείο: «Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε»

Δρυστέλλας για Δημοτικό Ωδείο: «Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε»

Όταν ζητήσαμε απαντήσεις σχετικά με την έκθεση του ΑΣΕΠ , γίναμε αποδέκτες μιας αβάσιμης κριτικής από τον πρόεδρο του ΔΩΛ κ Σάπκα, που υπαινίσσεται οτι αμφισβητούμε προσόντα… στοχοποιούμε άτομα, διαταράσσουμε ισορροπίες και με την στάση μας προσβάλουμε την ιστορία του ΔΩΛ.

Όμως τα πράγματα δεν έχουν έτσι…

Κατ αρχήν, η περιρρέουσα ατμόσφαιρα θυμίζει τη λαϊκή φράση «Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε».

Εμείς με σεβασμό στο «εμπιστευτικό» της έκθεσης – που με τόσο ζήλο υπερασπίστηκε η δημοτική αρχή – δεν αναφέραμε εμπλεκόμενους… διότι δεν μας αφορούν τα πρόσωπα Αλλα οι καταστάσεις. Διαπιστώθηκε ή  οχι κατά τον ΑΣΕΠ νομιμότητα κατά τη διαδικασία πρόσληψης συγκεκριμένων κωδικών της προκήρυξης του 2019;;;

Και η απάντηση είναι ΟΧΙ, όταν γινεται λόγος για σωρεία παρατυπιων, με αποτελεσμα να καταλήγει σε συμπέρασμα για ποινικές και ΟΧΙ για πειθαρχικές ευθύνες…

Δεν αμφισβητήθηκε το έργο και η προσφορά κανενός από το Δημοτικό ωδείο, αλλα οι νόμιμες διαδικασίες που όφειλε να τηρεί ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.

Αυτή την πρωτοβουλία αυτοσχεδιασμού από συγκεκριμένα άτομα χωρίς καμία έγκριση και νομική υπόσταση…τη βίωσαν οι τότε υποψήφιοι και αυτή τη στιγμή γινεται λόγος περι αδιαφανών διαδικασιών…πανελλαδικά σκιαζοντας την υστεροφημία της ίδιας της πόλης.

Μετά από καταγγελίες υποψηφίων,προέκυψε η εκθεση.Διεκδίκησαν τα δικαιώματα τους.Δικαιώματα,που είτε μας αρέσουν είτε Οχι, οφείλουμε και έχουμε υποχρέωση να σεβαστούμε… Για την ιστορία επίσης,θα πρέπει να αναφέρουμε οτι το ωδείο επιχορηγείται από το Δήμο με το ποσό του 1.000.000 ευρώ.

Στο δια ταύτα…με βάση έγγραφα τα οποία πηραμε στα χέρια μας,μετά από αίτηση στο ΔΩΛ, διαπιστώσαμε περιεχόμενο αλληλογραφίας με τον ΑΣΕΠ,όπου τον Οκτώβριο του 2019,μετά το τέλος της περιβόητης προκήρυξης,σας ζητά,μέτα από οχι μια αλλά περισσότερες καταγγελίες…πρόσβαση σε έγγραφα των υποψηφίων.

Φυσικά ενστάσεις γίνονται μετά από προκηρύξεις,Αλλα στο φορέα υλοποίησης κατά την απόλυτη πλειοψηφία τους.Δεν σας προβλημάτισε οτι ο ΑΣΕΠ άρχισε να ασχολείται με την διαδικασία πρόσληψης;;;

Δεν θα έπρεπε να γίνει κάποιος έλεγχος από τους αρμόδιους για ποιο λόγο μας «ψάχνουν»;;; Πιθανόν οι οδηγίες για μια καλύτερη προκήρυξη να ήταν περιττές…

Και φυσικά- χωρίς καμία διευκρίνιση – προχωρήσατε και στις επόμενες προκηρύξεις,οι οποίες με αφορούν και προσωπικά έχοντας έννομο συμφέρον ως υπογραφών στο ΔΣ του ωδείου… Ετσι το 2020 αποχωρήσαμε και δεν το ψηφίσαμε και το 2021, εάν κάποιος δει τα πρακτικά των συνεδριάσεων,θα διαπιστωθεί οτι:

Ναι μεν πάρθηκαν ομόφωνα οι αποφάσεις γύρω από τις προκηρύξεις,αλλά υπάρχουν ερωτήματα και επιφυλάξεις καταχωρημένα στο βιβλίο πρακτικών και στην ηλεκτρονική μας αλληλογραφία.

Το θεμα τους αφορά το ερώτημα : ΓΙΑΤΙ ΕΠΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΔΙΣΕΛΙΔΟ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ,ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΕΠΙΜΑΧΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ;;;

Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΩΛ ΗΤΑΝ,ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΣ… Η ίδια παράτυπη διαδικασία ακολουθήθηκε και το 2019,μετά από εντολή που δόθηκε στην επιτροπή από τη Διεύθυνση Οικονομικών και Διοικητικών υπηρεσιών του ΔΩΛ να μοριοδοτήσει – ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ σχετική για αυτο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ στον πρόεδρο από το ΔΣ.

Υλοποιήθηκε από τον Διευθυντή του ΔΩΛ και πρόεδρο της επιτροπής της 2ης προκήρυξης ο οποίος απέστειλε απάντηση έγκρισης στην παραπάνω υπηρεσία άρα φέρει ευθυνες και ο ίδιος…

Ετσι η λειτουργία του ΔΣ,όπως περιγράφεται στον Οργανισμο εσωτερικής υπηρεσίας του ΔΩΛ,ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ…ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

Μεταξύ άλλων,για την προκήρυξη του 2019,ο ΑΣΕΠ αναφέρεται σε ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ…ΚΑΙ διαφορές ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ 1ης ΚΑΙ 2ης… ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ.

Σημαντικό σημείο αποτελεί,η παραίτηση της επιτροπής της 1ης προκήρυξης από τις δυο…για λόγους οι οποίοι συμφωνούν απόλυτα με τη θέση του ΑΣΕΠ,σχετικά με την νόμιμη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθηθεί.

 

Ολα αυτα προκαλούν λύπη…για την πολύ δυσάρεστη θέση που αυτή τη στιγμή βρίσκεται οχι μόνο το Ωδείο,ένα σημαντικό κομμάτι της πολιτιστικής ιστοριας της πόλης Αλλα και η ίδια η πόλη… Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, φυσικά ΑΦΟΡΑ ΑΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΩΔΕΙΟ ΩΣ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ…

Αλλα αφορά έμμεσα και την ίδια την πόλη… Δεν κρίνονται πτυχία,προσόντα,καλλιτεχνικό έργο, μικρές ή μεγάλες σπουδές,προσωπικές τοποθετήσεις,γνώμες πολιτών. Εδώ,καλούμαστε να δούμε τους λόγους και τις αιτίες που προκάλεσαν την παρέμβαση του ΑΣΕΠ.Πανω απο ολα όμως, οφείλουμε να σεβαστούμε την ιστορία του ωδείου απο το 1930.

Πολλοί άνθρωποι συνέβαλαν για να δημιουργηθεί.

Σίγουρα ούτε αυτοί αλλά και όλοι οι σημερινοί εκπαιδευτικοί του,που συνεχίζουν να υποστηρίζουν με ζήλο το εκπαιδευτικό του έργο, δεν φαντάστηκαν ποτε,οτι θα περιλαμβάνει τέτοιου είδους γεγονότα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητες διαδικασίες…