
ΔΗΜ.Τ.Ο. Τυρνάβου: Εύχεται χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες της ζωής μας
Η ΔΗΜ.Τ.Ο. Τυρνάβου εύχεται χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες της ζωής μας, στις γυναίκες που με αγάπη, δύναμη και αφοσίωση στηρίζουν καθημερινά την οικογένεια και την κοινωνία μας.
Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια ημέρα τιμής και ευγνωμοσύνης προς κάθε μητέρα που αποτελεί πηγή αγάπης, προσφοράς και έμπνευσης.
Χρόνια πολλά με υγεία, χαμόγελα και αγάπη σε όλες τις μανούλες! 🌷



