HomeΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Διαφήμιση-έκτρωμα παίζει στα κανάλια για «γαύρους» και «λαγούς» με φανέλες των αιωνίων!

Διαφήμιση-έκτρωμα παίζει στα κανάλια για «γαύρους» και «λαγούς» με φανέλες των αιωνίων!

Μία ανεκδιήγητη διαφήμιση που προβάλλεται τις τελευταίες ημέρες στην ελληνική τηλεόραση, σε κάνει να απορείς αν υπάρχει κάποιος ελεγκτικός μηχανισμός ή αν ο καθένας μπορεί να περάσει μηνύματα που φτάνουν στο σημείο να υποκινούν βία.

Στην μικρή οθόνη προβάλλεται εδώ και λίγες ημέρες μία διαφήμιση του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή, που προσπαθεί κανείς να καταλάβει τι προσπαθεί να πει και σε ποιους απευθύνεται.

Οι δύο πρωταγωνιστές, με γυρισμένη την πλάτη και φορώντας εμφανίσεις που παραπέμπουν σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό (στο σορτσάκι του ενός φαίνεται το τριφύλλι, ενώ δεν γίνεται ορατό το σήμα των ερυθρόλευκων) και κοιτώντας το air-fryer, ακολουθεί ο εξής διάλογος που παραπέμπει σε… δημοτικό: Δείτε το βίντεο

– Κι εσύ για το Air-fry Izzy;

– Έμαθες ότι ψήνει δύο διαφορετικά φαγητά ταυτόχρονα και ήρθες έτσι;

– Ναι, νομίζω ότι ψήνει πολύ καλά τους… γαύρους. Με λίγο λαδάκι.

– Άσε ρε. Που να δεις πως ψήνει τους… λαγούς. Θα γλύφεις τα δάχτυλα σου.

– Τι λες ρε;

Αφού είμαστε όλοι διαφορετικοί, γιατί να τρώμε όλοι τα ίδια;

Αλήθεια, τι ακριβώς θέλει να πετύχει η εταιρία; Να ταυτίσει τον Παναθηναϊκό με λαγούς και τον Ολυμπιακού με γαύρους;

Πως προκύπτει αυτή η σύνδεση και με ποιο δικαίωμα μία εταιρία χρησιμοποιεί τέτοια ρητορική και τέτοια φρασεολογία;

Σε μια εποχή που έχουμε ύφεση σε γεγονότα βίας, εμφανίζεται μια εταιρία από το πουθενά και παίζει στα κανάλια τέτοιου είδους μηνύματα διχαστικά μηνύματα, με αργκό εκφράσεις που χρησιμοποιούν περιπαικτικά οι οπαδοί των ομάδων για να φανατίσουν το κλίμα και να οξύνουν την αντιπαλότητα;

Μήπως το ΕΣΡ θα πρέπει να επέμβει άμεσα, ώστε να μην προβληθεί ξανά μία τέτοια διαφήμιση που μόνο λάθος μηνύματα περνάει;

Μήπως η ίδια εταιρία πρέπει να ευαισθητοποιηθεί και να αποσύρει μόνη της, αυτή την διαφήμιση που μοιάζει περισσότερο με… δυσφήμηση;

Πως είναι δυνατόν μία εταιρία να θέλει να ταυτιστεί με τέτοιου είδους φρασεολογία και με μία τόσο ρηχή προσέγγιση;

Απλά ερωτήματα από μία διαφήμιση – έκτρωμα που μόνο ερωτηματικά προκαλεί…

Πηγή

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στο FacebookInstagram, Google News, YouTube και Twitter.