HomeΠΑΙΔΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και μελωδίες, από τις παιδικές φωνές των μαθητών του 2ου και του 26ουΔημοτικού Σχολείου Λάρισας, υπό τη συνοδεία μουσικών οργάνων, αντήχησαν στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, φέρνοντας το μήνυμα των Χριστουγέννων για αγάπη, ειρήνη και αλληλεγγύη.

 

Η Διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Καραγιώργου Αικατερίνη, υποδέχτηκε τους μικρούς μαθητές/τριες, με τους οποίους αντάλλαξε εγκάρδιες ευχές για καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία και πρόοδο και τους πρόσφερε γλυκίσματα. Επιπρόσθετα,ανέφερε ότι «εκδηλώσεις, όπως αυτές, δεν μας φέρνουν μόνο πιο κοντά στο εορταστικό πνεύμα της περιόδου, αλλά είναι σημαντικές για τα μηνύματα που τις συνοδεύουν. Η αγάπη και η ελπίδα που φέρνει η γέννηση του Χριστού, να έχει ως παραλήπτες, πρωτίστως, όλα τα παιδιά, όλους εκείνους που δοκιμάζονται και όλους εκείνους που θα ήθελαν να ζουν σε μια κοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο δίκαιη και χωρίς διακρίσεις».

Η κ. Καραγιώργου ευχαρίστησε θερμά τους μαθητές για το εορταστικό κλίμα που δημιούργησε η επίσκεψή τους και συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς για την πρωτοβουλίατους.

Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν η Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, κ. Παπαδοπούλου Σοφία και οι εκπαιδευτικοί κ. Δαοπούλου Άννα, κ. Λιάνος Βασίλειος, κ. Πανδρεμμένου Ευγενία και κ. Σταυροπούλου Μαριάννα, καθώς και ο Διευθυντής του 26ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, κ. Τσιτώτας Κωνσταντίνος, ο υποδιευθυντής του σχολείου κ. Γκαϊτατζής Σπύρος και η εκπαιδευτικός κ. Ψωφάκα Βασιλική.

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στο FacebookInstagramGoogle News, YouTube και Twitter.  Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.


COMMENTS