Χρήστος Καπετάνος: 50 χρόνια Θεσσαλικό Θέατρο – 50 χρόνια προσφοράς στον πολιτισμό

Στην επετειακή εκδήλωση για τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυση και τη λειτουργία του Θεσσαλικού Θεάτρου στην Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, παραβρέθηκε ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Καπετάνος.

Η εκδήλωση που περιλάμβανε και Έκθεση με αρχειακό υλικό, διοργανώθηκε από τη διοίκηση του Θεσσαλικού Θεάτρου, του δήμου Λαρισαίων, υπό την προεδρία της κυρίας Ελένης Σιαματά-Μπούτλα, τιμώντας τη μακρά και σπουδαία πορεία ενός θεσμού που έχει ταυτιστεί με την πολιτιστική ανάπτυξη της Θεσσαλίας και ολόκληρης της χώρας.

Ο κ. Καπετάνος συνεχάρη θερμά τους τρεις εμπνευστές και ιδρυτές του Θεσσαλικού Θεάτρου, την καταξιωμένη Λαρισαία ηθοποιό Άννα Βαγενά, τον σπουδαίο σκηνοθέτη Κώστα Τσιάνο και τον σημαντικό μας σκηνογράφο Γιώργο Ζιάκα, οι οποίοι πριν από πέντε δεκαετίες οραματίστηκαν και δημιούργησαν έναν πρωτοποριακό πολιτιστικό οργανισμό με έδρα τη Λάρισα.

Η έκθεση ξεκίνησε το Σάββατο 20 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τον Νοέμβριο του 2026.

Την επιμέλεια της έχουν ο Αλέξιος Παπαζαχαρίας και ο Γεώργιος-Αλέξανδρος Σαμαράς.

Το 1983, το πρωτόλειο σχήμα του θεάτρου, μετεξελίχθηκε θεσμικά στο πρώτο Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.) της χώρας, ενώ το 1989 ήταν το πρώτο που παρουσίασε παραγωγή του στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Σε δήλωσή του, ο Βουλευτής Λάρισας ανέφερε:

«Το Θεσσαλικό Θέατρο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά κύτταρα της περιφέρειας και ένα λαμπρό παράδειγμα αποκέντρωσης του πολιτισμού. 

Επί 50 χρόνια προσφέρει υψηλής ποιότητας θεατρικές παραστάσεις, αναδεικνύει νέους δημιουργούς και καλλιτέχνες και μεταδίδει αξίες, γνώση και πολιτισμό στις νεότερες γενιές. 

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ανθρώπους που το οραματίστηκαν, την κυρία Βαγενά, τον κύριο Τσιάνο και τον κύριο Ζιάκα, οι οποίοι με την διαρκή τους παρουσία, το στήριξαν και συνεχίζουν να το υπηρετούν με αφοσίωση. 

Η Λάρισα και η Θεσσαλία είναι υπερήφανες για το Θεσσαλικό Θέατρο και την ανεκτίμητη προσφορά του».

Ο Χρήστος Καπετάνος ευχήθηκε το Θεσσαλικό Θέατρο να συνεχίσει για πολλές ακόμη δεκαετίες τη δημιουργική του πορεία, αποτελώντας φάρο πολιτισμού και έμπνευσης για τους νέους καλλιτέχνες σε ολόκληρη την Ελλάδα.