Μπέος: «Δεν υπάρχει αντιπαλότητα με την ΑΕΛ – Καλοδεχούμενοι οι οπαδοί της»

Μήνυμα φιλοξενίας και αθλητικού πνεύματος απηύθυνε ο Δήμαρχος Βόλου, ενόψει της αναμέτρησης του Βόλου με την ΑΕΛ Novibet για τη 19η αγωνιστική της Stoiximan Super League, που θα διεξαχθεί το βράδυ του Σαββάτου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Δήμαρχος καλωσόρισε τους φιλάθλους της γειτονικής Λάρισας που θα ταξιδέψουν στον Βόλο για να στηρίξουν την ομάδα τους, τονίζοντας πως είναι καλοδεχούμενοι στην πόλη για να παρακολουθήσουν έναν όμορφο ποδοσφαιρικό αγώνα, χωρίς ακρότητες και εντάσεις.

«Αντιπαλότητα μόνο μέσα στον αγωνιστικό χώρο»

Όπως υπογράμμισε, η αντιπαλότητα πρέπει να περιοριστεί αποκλειστικά στον αγωνιστικό χώρο και για 90 λεπτά, με σεβασμό στο άθλημα, στους παίκτες και στους φιλάθλους και των δύο ομάδων.

Παράλληλα, ο Δήμαρχος ζήτησε τη συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας, ώστε να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας για την απομόνωση τυχόν ακραίων στοιχείων, τα οποία –όπως σημείωσε– σε ανάλογες περιπτώσεις επιχειρούν με προβοκατόρικες ενέργειες να προκαλέσουν επεισόδια, στο όνομα ενός αδικαιολόγητου οπαδικού μίσους.

Ευχή για ομαλή διεξαγωγή και ανάδειξη της φιλοξενίας του Βόλου

Κλείνοντας, εξέφρασε την ελπίδα ότι με τη συνεργασία όλων, ο αγώνας θα διεξαχθεί σε κλίμα ομαλότητας και ασφάλειας, δίνοντας τη δυνατότητα στους φιλάθλους της ΑΕΛ να απολαύσουν τόσο το παιχνίδι όσο και τη φιλοξενία και τις ομορφιές της πόλης του Βόλου.