Απονεμήθηκε το Οφίκιο του Οικονόμου στον ιερέα Δημήτριο Τσιγάρα

Τελέστηκε σήμερα, προ της απολύσεως της Αρχιερατικής Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννη Προδρόμου και Βαπτιστή Τυρνάβου, η χειροθεσία σε Οικονόμο του Ιερέα Δημητρίου Τσιγάρα.

Την απόδοση του οφφικίου του Οικονόμου πραγματοποίησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμος, τιμώντας τον εφημέριο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Παναγίας Φανερωμένης Τυρνάβου για το ήθος, την αφοσίωση και τη συνεπή ποιμαντική του διακονία. Ο π. Δημήτριος, με σεμνότητα και αγάπη προς το ποίμνιο, υπηρετεί επί σειρά ετών την τοπική Εκκλησία, αποτελώντας σημείο αναφοράς για την πνευματική ζωή της ενορίας του.

Ο Σεβασμιώτατος, απευθυνόμενος στους πιστούς, ευχαρίστησε θερμά τους Τυρναβίτες για τη διαρκή αγάπη και τη στήριξή τους προς την Αγία Εκκλησία, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενότητας, της πίστης και της προσφοράς, ιδιαίτερα σε απαιτητικές εποχές. Η χειροθεσία του π. Δημητρίου αποτελεί αναγνώριση της μέχρι σήμερα προσφοράς του, αλλά και ευθύνη συνέχισης του έργου του με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Μητροπολίτης και στον Πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Παπαϊωάννου, τον οποίο συνεχάρη για την πολυετή, ουσιαστική και ανιδιοτελή προσφορά του τόσο στην εκκλησιαστική όσο και στην κοινωνική ζωή του Τυρνάβου, αναγνωρίζοντας το σημαντικό αποτύπωμα που έχει αφήσει στη συνείδηση των πιστών.