
Απάντηση Στέλλας Μπίζιου για το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου: «Οι υποθέσεις κρίνονται στη Δικαιοσύνη, όχι στα πάνελ»
Ανοιχτή θέση παίρνει η πρώην βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας, Στέλλα Μπίζιου, σχετικά με το βίντεο που προβλήθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή και προκαλεί σάλο τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο, εμφανίζοντάς την να συνομιλεί με μέλος της γνωστής οικογένειας Ρομά για το εκλογικό αποτέλεσμα του 2023. Η συγκεκριμένη οικογένεια, η οποία βρίσκεται στο μικροσκόπιο των αρχών για τη μεγάλη υπόθεση απάτης με τις χρυσές λίρες στη Λάρισα, έρχεται ξανά στο προσκήνιο, με την πρώην βουλευτή να απαντά σε έντονο ύφος για τη διαρροή του υλικού.
Στη δήλωσή της, η κυρία Μπίζιου κάνει λόγο για επιλεκτική και αποσπασματική προβολή που δημιουργεί παραπλανητικές εντυπώσεις, ξεκαθαρίζει ότι η υπόθεση αφορά κακουργηματικές πράξεις που τελέστηκαν και σε βάρος της δικής της οικογένειας και διαμηνύει ότι θα κινηθεί νομικά για τη συκοφάντησή της, τονίζοντας πως οι υποθέσεις κρίνονται στα δικαστήρια και όχι στα τηλεοπτικά πάνελ.
«Σε ένα κράτος δικαίου, οι υποθέσεις κρίνονται αποκλειστικά από τη Δικαιοσύνη και όχι από τηλεοπτικά πάνελ, δημόσιες αντιπαραθέσεις ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η επιλεκτική, αποσπασματική και εκτός συμφραζομένων προβολή υλικού που αποτελεί αντικείμενο δικαστικής διερεύνησης υπόθεσης σε βαθμό κακουργήματος για πράξεις που τελέστηκαν σε βάρος μέλους της οικογένειας μου και άλλων συμπολιτών μας δεν υπηρετεί την έγκυρη ενημέρωση, αλλά δημιουργεί παραπλανητικές εντυπώσεις και προκαλεί σοβαρή και ενδεχομένως ανεπανόρθωτη βλάβη σε ανθρώπους και οικογένειες.
Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη και παραμένω, όπως έπραξα από την πρώτη στιγμή, στη διάθεση των αρμόδιων αρχών, παρέχοντας κάθε αναγκαία συνδρομή για τη διερεύνηση της υπόθεσης.
Παράλληλα, επιφυλάσσομαι ρητά για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου έναντι οποιουδήποτε προβαίνει ή αναπαράγει ψευδείς, συκοφαντικές, παραπλανητικές ή παράνομες αναφορές που θίγουν την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψή μου ή των μελών της οικογένειάς μου.»


