HomeΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απ. Πέκας: «Φιάσκο και επικοινωνιακό τρικ της κυβέρνησης η επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου»

Απ. Πέκας: «Φιάσκο και επικοινωνιακό τρικ της κυβέρνησης η επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου»

Με αφορμή την χθεσινή δήθεν επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου στη γραμμή Αθήνα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη, μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών και τους 57 νεκρούς, ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Απόστολος Πέκας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο τρόπος με τον οποίο ξεκίνησε χθες η λειτουργία του σιδηρόδρομου στη γραμμή Αθήνα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη, αποδείχθηκε ένα τεράστιο φιάσκο κι ένα αναποτελεσματικό επικοινωνιακό τρικ της Κυβέρνησης. Για ακόμα μια φορά η κυβέρνηση επιλέγει με χυδαίο τρόπο την επικοινωνία πάνω από την ουσία και την πολιτική.

Στο πρώτο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 882, που αναχώρησε από την Αθήνα, ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, που όμως κατέβηκε στην Οινόη, γεγονός που αποτελεί ντροπή και συνειδητή απαξίωση της κοινής γνώμης. Επιπλέον η φωτογραφία του στην θέση του μηχανοδηγού θα μπορούσε να χαρακτηριστεί απλά γραφική αν δεν ήταν πρώτα κάτι που δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ανασφάλεια και ερωτήματα στους πολίτες.

Την ίδια στιγμή, κομματική στελέχη της Νέας Δημοκρατίας εμφανίστηκαν στα τηλεοπτικά ρεπορτάζ ως ικανοποιημένοι επιβάτες του σιδηρόδρομου που αισθάνονταν ασφαλείς για το ταξίδι τους.

Η πραγματικότητα βέβαια είναι ότι και χθες κόπηκαν ελάχιστα εισιτήρια στα δύο μόνο δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη, γεγονός που αποδεικνύει το κλίμα φόβου και ανασφάλειας που παραμένει μεταξύ των πολιτών.

Την ίδια στιγμή, ο κύριος Γεραπετρίτης δήλωσε πως το μόνο στάδιο επανέναρξης του σιδηροδρόμου είναι η εκκίνηση του προαστιακού για Κιάτο. Γνωρίζει αλήθεια πως δεν λειτουργεί ακόμα ο Προαστιακός Λάρισας Θεσσαλονίκης; Γνωρίζει για τους εκατοντάδες εργαζόμενους που έχουν τεράστιο πρόβλημα να μεταβούν στην εργασία τους; Γνωρίζει πως οι παραπάνω ακόμα και αν εμπιστεύονταν και επέλεγαν με ταξιδέψουν με το intercity τα δρομολόγια αυτού δεν τους εξυπηρετούν; Γνωρίζει πως πρέπει να βρίσκονται νωρίς το πρωί στον χώρο εργασίας τους και όχι όποια στιγμή μέσα στη μέρα βολέψει να περάσει ο συρμός;  Γνωρίζει πως τα λεωφορεία του ΟΣΕ «πάνε κι έρχονται» άδεια; Ή θα μας πούνε πως τελικά δεν γνώριζαν ούτε για τα παραπάνω;

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ,  στη Λάρισα και στα δύο χθεσινά δρομολόγια από Αθήνα και από Θεσσαλονίκη, ανέβηκαν ελάχιστα άτομα που δήλωναν «μουδιασμένοι» μετά το δυστύχημα, αλλά και τα ήξεις αφήξεις της κυβέρνησης και του Κυριάκου Μητσοτάκη το επόμενο διάστημα.

Οι πολίτες αποδεικνύουν καθημερινά ότι δεν εμπιστεύονται τίποτα από όσα υπόσχεται ο κ. Μητσοτάκης. Ούτε αποδέχονται ούτε ανέχονται πλέον τις κενές περιεχομένου υποσχέσεις για «άπλετο φως», δικαιοσύνη και ασφάλεια.

Πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όταν η Τηλεδιοίκηση είναι άγνωστο πότε θα λειτουργήσει, τα πρωτόκολλα ασφαλείας είναι άγνωστη λέξη για τον ελληνικό σιδηρόδρομο; Πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά όταν η κυβέρνηση έχει καταντήσει το «κυβερνητικός σχεδιασμός» το πιο σύντομο ανέκδοτο στις μέρες μας και ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα είναι ξανά υποψήφιος βουλευτής σα να μη συνέβη το παραμικρό στις 28 Φεβρουαρίου 2023;».

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στο FacebookInstagramGoogle News, YouTube και Twitter.  Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.