
Ανακοινώθηκε η νέα σύνθεση της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Δήμου Τυρνάβου
Μετά από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 23 Νοεμβρίου, ανακοινώνεται πλέον επίσημα η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Τυρνάβου.
Νέος πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Τυρνάβου εξελέγη ο Βασίλης Αγγέλης, ο οποίος αναλαμβάνει πλέον τα καθήκοντά του, με στόχο την ενίσχυση της κομματικής παρουσίας και τη δυναμική παρέμβαση στα τοπικά ζητήματα.
Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου διαμορφώνεται ως εξής:
Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Σακούτσιος
Γραμματέας: Κωνσταντίνος Χρυσοβέργης
Ταμίας: Αναστασία Γκατζούλη
Τομεάρχης Αγροτικού: Στέλιος Λούτσος
Το νέο Δ.Σ. καλείται να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της επόμενης περιόδου, δίνοντας έμφαση στη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και ιδιαίτερα του αγροτικού κόσμου του Δήμου Τυρνάβου.



