Ανακοινώθηκε η νέα σύνθεση της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Δήμου Τυρνάβου



Μετά από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 23 Νοεμβρίου, ανακοινώνεται πλέον επίσημα η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Τυρνάβου.

Νέος πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Τυρνάβου εξελέγη ο Βασίλης Αγγέλης, ο οποίος αναλαμβάνει πλέον τα καθήκοντά του, με στόχο την ενίσχυση της κομματικής παρουσίας και τη δυναμική παρέμβαση στα τοπικά ζητήματα.

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου διαμορφώνεται ως εξής:

Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Σακούτσιος

Γραμματέας: Κωνσταντίνος Χρυσοβέργης

Ταμίας: Αναστασία Γκατζούλη

Τομεάρχης Αγροτικού: Στέλιος Λούτσος

Το νέο Δ.Σ. καλείται να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της επόμενης περιόδου, δίνοντας έμφαση στη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και ιδιαίτερα του αγροτικού κόσμου του Δήμου Τυρνάβου.