HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αγωγή Ν. Κεραμέως κατά της ΔΟΕ για την απεργία-αποχή από την εφαρμογή αποφάσεων για τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα

Αγωγή Ν. Κεραμέως κατά της ΔΟΕ για την απεργία-αποχή από την εφαρμογή αποφάσεων για τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα

Κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), ζητώντας την εφαρμογή του νόμου που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων και ειδικότερα τα άρθρα 92 και 93 του ν. 4823/2021 που αφορούν στον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο-Μέντορα.

Το υπουργείο ζητά από το Δικαστήριο να κρίνει παράνομη την κηρυχθείσα από τη ΔΟΕ απεργία – αποχή από κάθε καθήκον που σχετίζεται με τους νέους θεσμούς του Ενδοσχολικού Συντονιστή και του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα, οι οποίοι, όπως τονίζεται στην αγωγή , “έχουν ρόλους υποστηρικτικούς του έργου των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας εν γένει, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου”.

Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα, Πέμπτη, λόγω του επείγοντος.

Την απόφαση για απεργία -αποχή την ψήφισαν οι παρατάξεις Παρεμβάσεις, Δίκτυο και ΠΑΜΕ (σύνολο 6 ψήφοι), ενώ η ΔΑΚΕ    και Δημοκρατική Συνεργασία τάχθηκαν κατά (σύνολο ψήφων 5).

Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Η ΔΟΕ, που αρνείται συστηματικά την εφαρμογή των νόμων εν τοις πράγμασι, στοχεύοντας να επιβάλει τη βούλησή της στη Βουλή, ενώ αποπειράται διαρκώς να ματα

Β. Μεταξύ των επιχειρημάτων που επικαλείται είναι ότι το Υπουργείο επιδιώκει την «ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων, όπως του διευθυντή του σχολείου», την «εντατικοποίηση της γραφειοκρατίας» που «πολύ απέχουν» από «την διασφάλιση των εργασιακών κεκτημένων των εκπαιδευτικών», ανάμεσα σε άλλα.

Γ.  Με τη λογική της ήσσονος προσπάθειας, την οπισθοδρομική στάση και την άγνοια των διεθνών πρακτικών, η ΔΟΕ, που πρώτη θα έπρεπε να επιδιώκει τη στήριξη του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας με κάθε πρόσφορο μέσο, υπονομεύει τελικά τα ίδια τα συμφέροντα του κλάδου που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί.

[quads id=4]

πηγή