HomeΠαιδί - Εκπαίδευση

ΑΔΗΚ Λάρισας: Κι όμως υπάρχουν ακόμα κενά και οι αιρετοί σιωπούν

ΑΔΗΚ Λάρισας: Κι όμως υπάρχουν ακόμα κενά και οι αιρετοί σιωπούν

Αγαπητές  συναδέλφισσες , αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Περάσαμε  και την 28η Οκτωβρίου 2024, έχουν γίνει μεταθέσεις -αποσπάσεις – προσλήψεις αναπληρωτών Α΄ και Β΄ Φάση εκπαιδευτικών κι όμως στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας  υπάρχουν ακόμα κενά εκπαιδευτικών, υπάρχουν μαθητές/τριες που δεν έχουν διδαχθεί μαθήματα φιλολογικά , μαθηματικών , φυσικών επιστημών , ενδεικτικά αναφέρουμε: 1) Γυμνάσιο &Λ.Τ. Κρανιάς 10 ώρες  ΠΕ 02 & 10 ώρες ΠΕ 03 2) ΕΠΑΛ Αγιάς ένας εκπαιδευτικός ΠΕ 04.01. Οι πληροφορίες για τα κενά είναι από τις μέχρι τώρα επισκέψεις των υποψηφίων αιρετών της παράταξής μας  στα σχολεία αυτά ενώ θα έπρεπε να  γίνουν γνωστά από τους αιρετούς στο ΠΥΣΔΕ.

Γιατί σιωπούν οι  αιρετοί; Γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία της ΔΔΕ Λάρισας; Αρκούνται στις διαβεβαιώσεις της Διοίκησης ότι όλα βαίνουν καλώς; Καλύπτουν τα λάθη  της  Διοίκησης; Είναι υπόλογοι στη Διοίκηση ή στους συναδέλφους;

Ότι κι αν συμβαίνει θύματα της αναποτελεσματικής Διοίκησης και της αφωνίας των αιρετών είναι οι μαθητές μας.

Η πραγματική εικόνα  για τα κενά εμφανίζεται στο πληροφοριακό σύστημα myschool  και αυτή την εικόνα μπορούν να την έχουν άμεσα ο αναπληρωτής Διευθυντής ΔΔΕ Λάρισας, η αναπληρώτρια Διευθύντρια Περιφερειακής Διεύθυνσης Θεσσαλίας και το Υπουργείο Παιδείας. Δικαιολογία για ΑΓΝΟΙΑ δεν υπάρχει.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να προβεί άμεσα στην πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών στις  ειδικότητες  που υπάρχουν τα κενά έτσι ώστε να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων που έχουν κενά.

Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις στο tirnavospress.gr, ακολουθήστε μας στα social media: FacebookInstagramGoogle News, YouTube,  X  και  TikTok. Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: Αναφέρεται ως πηγή το tirnavospress.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.