Σκληρή απάντηση της Νέας Αριστεράς για τη διάλυση της Κ.Ο. – Αιχμές κατά της ΕΛ.Α.Σ. του Αλέξη Τσίπρα

Σε υψηλούς τόνους σχολίασε το Γραφείο Τύπου της Νέας Αριστεράς τη μαζική αποχώρηση στελεχών και βουλευτών, η οποία οδήγησε στην απώλεια της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης του κόμματος.

Από την ηγεσία του κόμματος τονίζεται ότι η εξέλιξη αυτή δεν προκάλεσε ξαφνιασμό, καθώς το όλο εγχείρημα σχεδιαζόταν εδώ και αρκετό καιρό, ωστόσο εκφράζεται βαθιά λύπη τόσο σε πολιτικό όσο και σε συντροφικό επίπεδο.

Στην ανακοίνωσή της, η Νέα Αριστερά επισημαίνει ότι η διάλυση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας αποδυναμώνει αντικειμενικά την αριστερή αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές για το γεγονός ότι οι αποχωρήσεις καθυστέρησαν, προκειμένου να συμπέσουν με τη συγκρότηση άλλων κομματικών σχηματισμών.

Το κόμμα συνδέει ευθέως και χωρίς υπεκφυγές την επιλογή των πρώην στελεχών του με την ίδρυση της ΕΛ.Α.Σ. από τον Αλέξη Τσίπρα. Η κριτική της Νέας Αριστεράς απέναντι στο νέο αυτό σχήμα είναι ιδιαίτερα σκληρή, καθώς το χαρακτηρίζει προσωποπαγές και αρχηγικό, χωρίς εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες, που προϋποθέτει τη διάλυση άλλων κομμάτων και αποκλείει τις ουσιαστικές συνεργασίες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο συγκεκριμένος σχηματισμός δεν αποτελεί έκφραση κάποιου «Λαϊκού Μετώπου», αλλά αντίθετα συμβάλλει στην απαξίωση της πολιτικής.

Παρά το πλήγμα, η Νέα Αριστερά δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει την πορεία της, προσηλωμένη στους στόχους που ψηφίστηκαν στο πρόσφατο συνέδριό της. Το κόμμα ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσει να εργάζεται για την ανασύνθεση της Αριστεράς στα κινήματα, στους κοινωνικούς χώρους και τα σωματεία, με σκοπό να αποτελέσει την πραγματική ανταγωνιστική δύναμη απέναντι στη Δεξιά, την Ακροδεξιάς και τις πολιτικές του «μέσου όρου», με τελικό στόχο την ανατροπή της κυβέρνησης.