
Θεσσαλονίκη: Παιδί 4,5 ετών βρέθηκε μόνο του σε πεζοδρόμιο – Συνελήφθησαν οι γονείς του
Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη των γονιών του ανήλικου παιδιού, το οποίο είχε διαφύγει από το σπίτι
Στη σύλληψη των γονιών ενός παιδιού 4,5 ετών προχώρησαν οι αρχές στις Συκιές Θεσσαλονίκης, μετά τον εντοπισμό του ανήλικου να περιφέρεται μόνο του σε πεζοδρόμιο.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το παιδί είχε διαφύγει από το σπίτι της οικογένειας και εντοπίστηκε από αστυνομικούς στην περιοχή των Συκεών.
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου.
Συνελήφθησαν οι γονείς
Για την υπόθεση συνελήφθησαν οι γονείς του παιδιού, ηλικίας 41 και 39 ετών, αλβανικής καταγωγής.
eleftheria.gr



