Εκλογές ΕΛΜΕ Λάρισας: Πρώτη δύναμη η ΔΑΚΕ με 41% – Το “ευχαριστώ” της παράταξης και οι 4 σύνεδροι που εκλέγονται

Ευχαριστήρια επιστολή από τη ΔΑΚΕ καθηγητών Λάρισας για το αποτέλεσμα των εκλογών

Μεγαλειώδης νίκη της ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕ στις εκλογές ανάδειξης αντιπροσώπων για το 22ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους για τη συμμετοχή και τη ψήφο τους στη διαδικασία των εκλογών για την ανάδειξη αντιπροσώπων, που θα συμμετάσχουν στο 22ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.

Για ακόμη μία φορά τίμησαν τη ΔΑΚΕ με τη ψήφο τους και ανέδειξαν την παράταξή μας πρώτη δύναμη με ποσοστό 41%.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε. Η εκλογή τεσσάρων αντιπροσώπων από την παράταξή μας, την ομάδα που ξέρει να πορεύεται συλλογικά, χωρίς προσωπικούς τακτικισμούς, πελατειακές στρατηγικές και κομματικές εξαρτήσεις, είναι για εμάς τεράστια επιτυχία.

Εκλαμβάνουμε την εμπιστοσύνη που μας δείξατε ως αναγνώριση τις υπεύθυνης στάσης μας και αφετηρία ακόμη πιο αποτελεσματικής εκπροσώπησης του κλάδου στο 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ.

Αποτελέσματα :

 ΨήφοιΠΟΣΟΣΤΟ %ΣΥΝΕΔΡΟΙ
Ψήφησαν852  
Άκυρα16  
Έγκυρα836  
ΔΑΚΕ33940,64
ΑΓΩΝ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ15818,92
ΑΣΕ10512.61
ΠΕΚ9311,11
ΑΔΗΚ779,21
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ647,70

Από τη ΔΑΚΕ εκλέγονται :

1. Καρκαλής Νικόλαος

2. Τζιατζιάς Μιχάλης

3 Φούντας Αθανάσιος

4. Μπατσίλα Δάφνη

Τ.Ε ΔΑΚΕ ΔΕ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ